הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החל מהיום: בהאמהאייר תפעיל טיסות ישירות בין מיאמי לאי בימיני, הידוע בכינויו "השער אל איי הבהאמה"
האי בימיני נמתח לאורך של כשבעה וחצי מייל ורוחבו תשעה מייל. הוא ידוע בנופיו הציוריים ובחופיו השקטים. בין המפורסמים שביקרו במקום היו גם ארנסט המינגווי ומרטין לותר קינג. גם סצנה קצרה בסרט זוכה האוסקר, שתיקת הכבשים (1991), צולמה על האי

איי הבהאמה קרובים כל כך לארצות הברית, כשהאי הקרוב ביותר, בימיני, נמצא כחמישים מייל ממיאמי. הטיסות לאי צריכות להיות עניין פשוט ומהיר שנמשך כחצי שעה. בהמשך לכך, החליטה חברת התעופה, בהאמהאייר, כי החל מהיום (חמישי), היא תתחיל להציע שירות טיסות ישירות בין מיאמי לבין בימיני.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשלב ראשון יוצעו הטיסות בימים ראשון, שני, חמישי ושישי

הטיסות יצאו על מטוס בן 50 מושבים מדגם ATR-42, משדרה התעופה של מיאמי אל שדה התעופה של דרום האי בימיני. הטיסות ימריאו ממיאמי מדי יום בשעה 1 וחצי בצהריים, ינתחו בבימיני בשעה 2 בצהריים ואז ימריאו מבימיני בשעה 2 וחצי בצהריים חזרה בכוון מיאמי.

בשלב הראשון החברה מתכננת להפעיל את הטיסות בימים ראשון, שני, חמישי ושישי.

מטרת המהלך, עם הוספת האי בימיני ליעדים אליהם מציעה בהאמהאייר טיסות, היא להרחיב את פעילות החברה עם מוצר תיירות טוב יותר.

האי בימיני, הידוע בכינויו "השער אל איי הבהאמה", נמתח לאורך של כשבעה וחצי מייל ורוחבו תשעה מייל. הוא ידוע בנופיו הציוריים ובחופיו השקטים. בין המפורסמים שביקרו באי היו, גם ארנסט המינגווי ומרטין לותר קינג. סצנה קצרה בסרט זוכה האוסקר, שתיקת הכבשים (1991), צולמה על האי. חניבעל לקטר, אותו גילם אנטוני הופקינס, בחר בדרום האי כבית אליו פרש.

בין המפורסמים שביקרו באי היו, גם ארנסט המינגווי ומרטין לותר קינג

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE