הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוב זה קורה לסאות'ווסט: "שמענו בום גדול ומיד התחלנו לחשוב על האישה שנהרגה"
כשבועיים לאחר האירוע הטרגי שהביא למותה של נוסעת, סדק בחלון המטוס של טיסת 957 שעשתה דרכה משיקגו לניו ג'רזי, הביא לנחיתת חירום בשדה התעופה של קליבלנד, הפעם ללא קורבנות. נוסעים מספרים על רגעי החרדה שהתחוללו באוויר כאשר הזכרונות מאירוע שאיבתה החלקית של קורבן הטיסה הקודמת, עדיין הדהדו בראשם. מיד לאחר הנחיתה הם הועברו למטוס חילופי

כשבועיים לאחר התקרית שבה נהרגה נוסעת לאחר שחלקים מהמנוע גרמו לשבר בחלון באמצע הטיסה, אירוע דומה התרחש הבוקר. חברת "סאות'ווסט" הודיעה הבוקר כי טיסה 957, שהמריאה משיקגו לכיוון ניוארק, נחתה נחיתת חירום בנמל התעופה בקליבלנד בסביבות השעה 11:00 (שעון חוף מזרחי). נחיתת החירום התרחשה בעקבות דיווח על חור שנוצר באחד מחלונות המטוס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החלון שנפגע, לאחר הנחיתה (באדיבות: ChaikelK@)


אחד מנוסעי המטוס, כריס ספרוס, אמר לאחר האירוע כי "ישבתי במרחק 10 שורות מהחלון שנפגע. שמענו בום גדול ומיד התחלנו לחשוב על האישה שנהרגה באירוע דומה לפני שבועיים. הטייס מיד יצא לבדוק מה פשר הרעש, וכעבור זמן קצר הוא הודיע שאנחנו נאלצים לבצע נחיתה לא מתוכננת בקליבלנד." עוד המשיך הנוסע ההמום: "במטוס הייתה אווירה של מתח כי הטייס הודיע שלמרות שלא איבדנו לחץ אוויר, הוא לא יודע כמה זמן זה יימשך".

על פי הדיווחים מהמטוס, הסדק נגרם בחלון בצד שמאל של המטוס, בשורה של יציאת החירום. בזמן שהצוות טיפל בתקלה והנחית את המטוס, בהלה גדולה נרשמה בקרב הנוסעים שניסו להתרחק ככל הניתן מהחלון הפתוח. עוד נמסר כי לא דווח על נפגעים בקרב 73 הנוסעים שהיו על המטוס. פול אופשה, אחד מנסועי הטיסה, אמר שנוסעים רבים התרחקו מהשורות שליד החלון: "לא רצינו שאותה טרגדיה תקרה גם לנו. זה היה מלחיץ, לא ידענו אם הסדק ייפתח".


החלון שנופץ - עד כה לא ברור מה פגע בו  (באדיבות: ChaikelK@)


הנוסעים הורדו מן המטוס לאחר הנחיתה בקליבלנד, ומטוס חילופי כבר הטיס אותם אל יעדם המקורי, ניוארק. "סאות'ווסט עשו עבודה נהדרת. הם טיפלו בבעיה ובסך הכל הגענו לניוארק באיחור של שעה וחצי. בהתחשב בנסיבות, אני לא יכולה להתלונן", אמרה אחת הנוסעות בסיום היום המתוח.


נתיב הטיסה (באדיבות האתר flightradar24)



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE