הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
9 הרוגים בהתרסקות מטוס צבאי בג'ורג'יה
אירוע קשה התרחש בשעות הבוקר כאשר מטוס של המשמר הלאומי התרסק בכביש 21 מחוץ לשדה התעופה באזור

כוחות כיבוי והצלה רבים הוזעקו הבוקר בעקבות התרסקות מטוס צבאי מחוץ לשדה תעופה בעיר סבנה (Savannah) שבג'ורג'יה, כך מסרה קנדיס קרפנטר, דוברת נמל התעופה במקום. עוד דווח כי המטוס התרסק ליד כביש 21 ולא בתוך שטחו של שדה התעופה. חיל האוויר האמריקאי אישר כי מדובר במטוס C-130 של המשמר הלאומי ומסר לאחר שעות ארוכות, כי ישנם 9 קורבנות באירוע. כמו כן, מתבררים פרטים נוספים על האירוע: תשעת ההרוגים הם ממוצא פורטו ריקני, וזו הייתה אמורה להיות הטיסה האחרונה של המטוס לפני "פרישתו". המטוס התרסק שניות ספורות לאחר שהמריא משדה התעופה, ופספס בקושי קבוצה של אנשים שהתקבצו באזור. "בנס לא נפגע אף כלי רכב או בית", אמרה דוברת המשטרה המקומית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת התאונה בג'ורג'יה (באדיבות: מכבי האש בעיר סבנה)


דנבר גודווין, אחד מעדי הראייה שעובד ליד אזור ההתרסקות, אמר הבוקר כי "זה היה נוראי. האדמה רעדה כל כך חזק שחשבנו שפצצה התפוצצה במקום. כל האנשים בבניין נלחצו, זה היה פשוט נורא." עדי ראייה נוספים מוסרים כי ניתן לראות את עמוד העשן במרחק עשרות מייל. כאמור, המטוס המדובר הוא מדגם C-130 מבית היוצר של חברת "לוקהיד-מרטין", והוא ידוע בכינוי "הרקולס". מדובר בדגם פופולארי מאוד ברחבי העולם וניתן למצוא אותו בשימוש נרחב בארה"ב, אירופה, דרום אמריקה ומזרח התיכון, כולל ישראל.


עשן סמיך עולה ממקום התאונה


הרשויות מסרו כי כביש 21 נסגר לתנועה וישנם מספר עיכובים בטיסות. לנוסעים מומלץ לבדוק באמצעות חברות התעופה אם טיסתם הושפעה מהאירוע. כזכור, מדובר בשדה התעופה Savannah/Hilton Head International הממוקם כ-230 מייל דרום-מזרחית לעיר אטלנטה. שדה תעופה זה אינו נחשב לגדול במיוחד, אך רוב החברות הגדולות טסות אליו. כמו כן, משמש השדה כבסיס למספר מטוסים צבאיים. בשלב זה לא ברור אם המטוס שהתרסק היה שייך לבסיס המדובר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE