הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דלתות משאית הברינקס נפתחו במהלך הנסיעה, נהגים מיהרו לאסוף מאות אלפי דולרים שהתפזרו על הכביש המהיר
אירוע חריג באזור העיר אינדיאנפוליס; המשטרה דורשת להשיב את הכסף שמסתכם על פי דיווחים ראשוניים בסכום של 600,000 דולר, ומאיימת בהעמדה לדין. הנהג לא הבחין בנעשה ועצר רק לאחר שנסע במשך כמה מייל עם דלתות פתוחות

משאית ברינקס ערכה היום נסיעה שגרתית בכביש המהיר I-70 שבאזור אינדיאנפוליס כאשר נהג כלי הרכב החל להבחין בנהגים אחרים שמסמנים לו לעצור. מה שהנהג לא ידע זה שהדלתות האחוריות של כלי הרכב נפתחו במהלך נסיעתו, והוא למעשה מפזר מוזמנים אל עבר הכביש. בתוך זמן קצר, נהגים רבים ניצלו את ההזדמנות והחלו לאסוף את השטרות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מחוץ לאינדיאנפוליס 


"שקיות של כסף נפלו ממשאית אל הכביש. זה כמו משהו שרואים בסרטים: שטרות התעופפו באוויר, רכבים עוצרים באמצע כביש מהיר כדי לאסוף אותם", אמר רב"ט ברוק מקקו ממשטרת אינדיאנה. תחילה נמסר כי קרוב ל-600,000 דולר נפרסו לאורך הציר, אך כעת טוענים במשטרה כי אין דרך לדעת זאת בוודאות. 


תיעוד האירוע, כפי שצילם אחד מעוברי האורח במקום


עד כה לא ברור מדוע הדלתות נפתחו בזמן הנסיעה, ובמשטרה מציינים כי כל אדם שלקח כסף מהמקום ביצע פשע: "כל אדם אשר אסף כסף יואשם בגניבה. אם ברשותך כסף מהתקרית, עליך לפנות אל משטרת אינדיאנה", אמר סמל ג'ון פרין. "עם זאת, לא נשאל שאלות ואף תינתן חנינה לכל אדם אשר מחזיר את הכסף מיוזמתו". במשטרה ציינו כי הם סורקים את כל קטעי הוידאו מהאזור ורושמים לוחות רישוי של רכבים שעצרו לאסוף מזומנים. בין הרכבים הללו נמצא גם אוטובוס של תלמידים.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE