הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בקולנוע: "הנוקמים: מלחמת האינסוף" שובר שיאים - האם הוא יעבור את רף החצי מיליארד דולר?
השבוע הראשון של הסרט עמד בכל הציפיות עם הכנסות של כ-250 מיליון דולר כבר בסוף השבוע הראשון. רק בשבת האחרונה הוא גרף 80 מיליון דולר

ההמתנה לסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" הגיעה לקיצה בסוף השבוע האחרון והיא אכן השתלמה לכל המעריצים והמעריצות וענתה על ציפיות המפיקים והבמאים. הסרט הפך להיות שובר הקופות הגדול ביותר עם הכנסות של כ-250 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו לאקרנים. הוא אף עקף את "מלחמת הכוכבים - הכוח מתעורר" שגרף 247.9 מיליון ב-2016. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


67 דמויות מ-18 יקומים. הנוקמים: מלחמת האינסוף


ביום שבת לבדו, הכניס הסרט 80 מיליון דולר, מה שמהווה גם שיא ששבר את השיא הקודם שעמד על 67.7 מיליון דולר אותו הכניס הסרט "עולם היורה" ב-2015.
על פי ההערכות, הסרט יחצה את קו חצי מיליארד הדולר, כך שמאוד יכול להיות שאף ישבור את השיא של "מהיר ועצבני 8" מהשנה שעברה שהכניס 543 מיליון דולר.
קשה ממש להיכנס לפרטי העלילה כי היא די מורכבת, אבל בגדול יש בסרט לא פחות מ-67 דמויות שאת רבות מהן אתם מכירים מסרטים קודמים. אלו היו קיימים עד כה בתת יקומים מקבילים. 18 סרטים אחרים על דמויותיהם וסיפוריהם האישיים, מתנקזים אל תוך הסרט הבודד הזה. 

העלילה מתחילה בהסתערות של ת'אנוס (בגילומו של ג'וש ברולין) על ששת אבני האינסוף שמי שמחזיק בכולן, ישלוט ביקום כולו. אנשיו של ת'אנוס מגיעים לכדור הארץ ולמה שנשאר מאוכלוסיית אסגארד אחרי "תור ראנגרוק" ולעולמות של "שומרי הגלקסיה". עכשיו, כל גיבורי הסרט, יוצאים להגן על ביתם ועל הגזע אותו הם מייצגים.

הסרט פוצל לשני חלקים. ביימו: האחים אנטוני וג'וזף רוסו שביימו גם את שני הסרטים האחרונים בסדרת "קפטן אמריקה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE