הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות אכזבה מהרווחים: ירידות במדדי וול סטריט
מדדי הדאו ג'ונס וה-S&P 500 רשמו את ערכן הנמוך מזה חודש. הגורמים- המו"מ עם סין על החלת מס הייבוא ועליית הריבית. מנהל בבורסה: "המדדים משיבים מלחמה"

במסחר בוול סטריט נרשמו הבוקר ירידות שערים בשל החשש משיחות הסחר בין ארה"ב וסין, כך על פי המומחים. עוד ציינו כי קיים קשר בין הירידות לבין עליית הריבית והאכזבה מהדוחות הכספיים של החברות הגדולות. לראשונה מאז תחילת חודש אפריל, מדד ה-S&P 500 ירד מתחת לערכו הממוצע ב-200 הימים האחרונים, תקופה שמעידה יותר מכל על אופן הגידול לטווח הארוך. גם מדד הדאו ג'ונס (Dow Jones Industrial Average) רשם ירידות חדות בשעות הבוקר. בדומה ל-S&P 500, גם הדאו ג'ונס הגיע לערכו הנמוך ביותר מזה חודש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבורסה למסחר, וול סטריט


אך בבורסה מציינים כי שני המדדים "משיבים מלחמה" בשעות הצהריים המוקדמות. "אני חושב שזה היה טכני בלבד. השוק מנסה להתייצב ולחזור לצד החיובי", אמר קן פולקרי, אחד ממנהלי הבורסה בניו יורק (NYSE). ולמרות החשיבה החיובית, קיים ספק גדול אם המשלחת האמריקאית בבייג'ינג תוכל להגיע להסכמה שתשנה בצורה קיצונית את מדיניותה. עם זאת, אם סין תציע הצעה לטווח הקצר, זה עשוי לגרום לארה"ב לדחות את החלת מס הייבוא על סין, שצפוי לחול על מוצרים מיוצאים מסין בסכום כולל של 50 מיליארד דולר.



אתמול (רביעי) אישר הבנק הפדרלי בארה"ב (Federal Reserve) כי צפוית עליות נוספות בריבית. כמו כן, ציינו את העלייה באינפלציה והביעו אמונה כי ניתן יהיה להכילו. "בהחלט מדובר בעליית הריבית והחלת מס הייבוא, בנוסף לתחושה כי הרווחים הגיעו לשיאם", אמר פול בריגנדי, יו"ר המסחר בחברת Direxion Funds, בתגובה לירידה שנרשמה בשעות הבוקר.

הבוקר רשמו ירידות גם במניות הבנקים הגדולים, וזאת בעקבות דיווחי החברות המאכזבות שיצאו בימים האחרונים. בין היתר, רשמה חברת טסלה ירידה של מעל 6%, חברת סנאפצ'ט רשמה ירידה של כ-21% אחוז וחברת ספוטיפיי איבדה 7% מערכה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE