הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמזון תתחיל להציע חבילות מזון לכלבים עבור משתמשי הפריים
מחיר החבילות חדשות ינוע בין 12.99 דולר ל-46.99 דולר. הכניסה של אמאזון לשוק מזון הכלבים כבר הביאה לירידה במניות של חברות אחרות בתחום. השירות החדש יוצע למשתמשי הפריים ויכלול בשלב הזה מזון יבש בלבד

אמאזון השיקה השבוע את שירות "וואג", שמציע משלוחי מזון לכלבים עבור חברי הפריים. חבילות המזון מגיעות ב-2 גדלים: 5 פאונד בעלות של 12.99 דולר או חבילה של 30 פאונד בעלות של 44.99 דולר. ישנה גם אפשרות לחבילה של 15 פאונד ב-26.99 דולר, שמיועדת עבור גורים. הטעמים המוצעים כוללים עוף, בקר, עדשים או סלמון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



דובר החברה, נל רונה, אמר כי תחילה המזון יכלול רק אוכל יבש, אולם אחר כך מתכוונת אמאזון להוסיף מוצרים נוספים. "וואג" מתווספת למותג הפרטי של אמאזון, שמתרחב לאחרונה במהירות וכולל מוצרים לבית, רהיטים ומוצרי ניקיון. כפי שאמאזון הביאה לירידה במחירים כשרכשה את רשת "הול פודס", גם הפעם הצפי הוא שהשקת המותג החדש יביא לירידה במחירי המזון לכלבים. 

שוק המזון לחיות מחמד נמצא כאטרקטיבי במיוחד: האמריקאים בזבזו כ-32 מיליארד דולר על מזון לחיות רק בשנה החולפת, כך על פי חברת אליאנס-ברנשטיין. "בעלי חיות מחמד רואים את החיות כחלק מהמשפחה שלהם, והם מחפשים מוצרים שדומים למה שהם בעצמם אוכלים" אמר מת'יו גריינגר, אנליסט במורגן סטנלי. 

השוק גדל במהירות יותר מאשר שווקים אחרים, כאשר הבעלים של חיות המחמד מוכנים לשלם יותר עבור אוכל איכותי יותר עם מרכיבים טבעיים בלבד. חברות מזון רבות מחפשות להרחיב את מגוון המוצרים שלהם ואחת הדרכים כי להוסיף מזון חיות איכותי. 



"ג'נרל מילס", שמייצרת את צ'ריוס, קנתה בפברואר את "בלו באפלו" ב-8 מיליארד דולר. "סמאקר" שילמה 1.9 מיליארד דולר בעבור חברת "איינסרות' פט נוטרישיון" בחודש אפריל האחרון. הכניסה של אמאזון לתעשיית המזון לחיות מהווה איום עבור חברות אלו, כאשר המניות של שתי החברות ירדו לאחר הודעת אמאזון. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE