הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: 29 שנה לאחר רצח בתה, מעלה דנה שפר את ההצגה, You in Midair, שמחזירה אל הטרגדיה הקשה
בשנת 1989 נקטעה הקריירה של השחקנית, רבקה שפר, בעקבות אירועי טרגי, לאחר שנרצחה על ידי מעריץ אובססיבי. ההצגה מגוללת את סיפורה המרגש של אמה שנותרה מאחור עם הכאב

ב-9, 10, 14, 16 ו-17 ביוני תעלה בלאונג' תיאטר, לוס אנג'לס, ההצגה, You in Midair, שביימה ג'ולי אקרס. ההצגה מבוססת על סיפור אמתי שנכתב ומבוצע על ידי השחקנית-סופרת, דנה שפר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שפר פתחה את הדלת "עם מבט קר בעיניים", כפי שהעיד מאוחר יותר הרוצח ואז הוא ירה בה

ב-18 ביולי 1989 נקטעה הקריירה של השחקנית, רבקה שפר, בעקבות אירועי טרגי, לאחר שנרצחה על ידי מעריץ אובססיבי. ההצגה מגוללת את סיפורה המרגש של אמה, דנה, שנותרה מאחור עם הכאב.

שפר החלה בקריירה שלה כבר בשנות נעוריה, כדוגמנית ואחר כך כשחקנית. היא הספיקה לשחק בסיטקום, “My Sister Sam”, ובעוד מספר תפקידים לפני שנרצחה מחוץ לדירתה בווסט הוליווד, על ידי מעריץ אובססיבי, שעקב אחריה במשך שלוש שנים.

המעריץ הצליח להשיג את כתובתה לאחר ששילם לבלש פרטי 250 דולר. הוא נסע מטוסון, אריזונה, שם התגורר, ללוס אנג'לס ודפק על דלת ביתה. שפר, שבדיוק התכוננה לתפקיד שקיבלה בסרט "הסנדק 3", פתחה את הדלת ולאחר חילופי דברים קצרים היא ביקשה ממנו שלא יטריד אותה שוב. הוא עזב את הבית, הלך לאכול בדיינר ושב אל הבית.

שפר פתחה את הדלת "עם מבט קר בעיניים", כפי שהעיד מאוחר יותר הרוצח ואז הוא ירה בה. למחרת היום הוא נתפס, הודה מיד ברצח ונשפט למאסר עולם. 29 שנה לאחר הרצח, מעלה דנה שפר את ההצגה על בתה המנוחה, שגילה היה 51 שנה, אלמלא נרצחה.

כתובת: Lounge Theatre, 6201 Santa Monica Blvd.
אתר: www.youinmidair.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE