הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחקר חדש: אימוץ של חמישה הרגלים יכול להאריך את החיים ביותר מעשר שנים
המחקר מציע לאמץ את חמשת ההרגלים הבאים: לא לעשן אף פעם, לשמור על משקל גוף בטווח הבריא, לבצע פעילות גופנית מתונה עד אינטנסיבית, לא לצרוך יותר מדי אלכוהול ולאכול מזון בריא

למי שמעוניינים להאריך את החיים ביותר מעשר שנים, כדאי לעקוב אחר ההמלצות של מחקר חדש שפורסם לאחרונה. המחקר מציע לאמץ את חמשת ההרגלים הבאים: לא לעשן אף פעם, לשמור על משקל גוף בטווח הבריא, לבצע פעילות גופנית מתונה עד אינטנסיבית, לא לצרוך יותר מדי אלכוהול ולאכול מזון בריא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרוב ל-609,640 אמריקנים צפויים למות מסרטן השנה

הקפדה על ההרגלים האמורים בגיל חמישים ומעלה, לעומת הזנחתם, נקשרה בחיים ארוכים יותר בכ-14 שנה, בקרב נשים ובחיים ארוכים יותר בכ-12 שנה בקרב גברים. כך עולה מהמחקר.

לפי המחקר, כל אחד מההרגלים האמורים קשור בירידה בסיכון למוות מאחד משני הגורמים המובילים בארצות הברית, מחלות לב וכלי דם וסרטן. מדי שנה, מתים קרוב ל-610,000 בני אדם ממחלת לב בארצות הברית. מדובר באחד מכל ארבעה מקרי מוות. כך מנתונים של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן. קרוב ל-609,640 אמריקנים צפויים למות מסרטן השנה. כך עולה מנתונים של האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן.

לדברי ד"ר מאיר סטמפר, מרצה בפקולטה לרפואה ובבית הספר לבריאות הציבור של הרווארד, "אלה הסיבות המובילות למוות בטרם עת. על ידי מניעה או צמצום ההיתכנות למחלות אלה, ניתן להעלות את תוחלת חיים. ההרגלים משפרים גם את יכולת ההחלמה במקרים בהם אובחנו מחלות אלה. ניתן לעשות יותר על מנת לחיות חיים בריאים וארוכים יותר וזאת על ידי אימוץ שינויים מינימליים ופשוטים למדי בהתנהגות. רק 8 אחוז מהבוגרים בארצות הברית דבקים בהרגלים אלה. אני חושב שצריך שניתן להקל את בעיות הבריאות באמצעות קידום הפסקת צריכת הטבק, יצירת תנאים ליותר פעילות גופנית וכן הלאה".

מנתוני סוכנות הביון המרכזית, ארצות הברית מדורגת במקום ה-43 בעולם בתוחלת החיים, עם משך חיים ממוצע של 80 שנה.

ההרגלים משפרים גם את יכולת ההחלמה במקרים בהם אובחנו מחלות לב או סרטן

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE