הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: מייסד "הארד רוק קפה" מוכר את ביתו במליבו ושובר את שיאי הנדל"ן המקומיים
פיטר מורטון מוכר את האחוזה הצנועה מבחינת שטח ב-110 מיליון דולר - 10 מיליון יותר מהמחיר שבו נמכרה אחוזת פלייבוי המפורסמת. הבית אמור להימכר למיליארדר מתחום הגז

פיטר מורטון, מייסד הארד-רוק קפה, ימכור בקרוב נכס בבעלותו במליבו בעסקה בשווי 110 מיליון דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחוזה שנמכרת. צריך לשמן את העץ בכל יום


מורטון ציפה לסגור את העסקה ביום שלישי, ולמכור את הבית למיליארדר הגז מייקל ס. סמית' ואשתו איריס. הנכס, שכולל מבנה ראשי בעל חמישה חדרי שינה ובית אירוח עם שלושה חדרי שינה, יציב שיא חדש עבור המחיר הגבוה ביותר ששולם עבור בית במחוז לוס-אנג'לס - ויעקוף את אחוזת הפלייבוי, שנמכרה תמורת 100 מיליון דולר ב-2016.

האדריכל ריצ'רד מייר, שידוע באחוזותיו הלבנות במליבו המעוצבות בסגנון מודרני, עיצב את הנכס מעץ טיק וזכוכית, לפי ראיון של מורטון מ-2006 עבור הלוס-אנג'לס טיימס.

עטיפת הטיק היחודית, אשר ניתנת לפתיחה כדי לאפשר לאור להיכנס דרך חלונות המשתרעים מהתקרה לרצפה, זקוקה לטיפול יום-יומי בשמן כדי לשמור על הגוון החם והעשיר שלה.

הבית ישבור את שיא המכירות של מליבו: תיקו בין המתחם בקרבון ביץ' של דיוויד גפן ואחוזת החוף של איש העסקים קורט רפפורט, שנמכרו עבור 85 מיליון דולר כל אחת.

נראה כי המבנה במליבו ישבור את השיא הלאומי למכירה לפי שטח, כך לפי מקור המקורב למוכר. הבית הבינוני יחסית לשכניו, בגודל 8,000 רגל מרובע, ימכר בסכום של 13,750 דולר עבור רגל מרובע.


מבט מהרחוב


מייקל סמית', מנכ"ל פריפורט LNG, שילם במקרה את אותו הסכום בדיוק עבור בית חוף בחוף הנגדי של ארצות-הברית בשנת 2016. הוא הוציא 110 מיליון דולר עבור אחוזה בגודל 6.4 דונם במזרח המפטון, ניו-יורק.

אבל יתכן כי העסקה במליבו לא תחזיק בשיא לזמן רב. בלוס-אנג'לס נמצא הנכס היקר ביותר במדינה, אחוזה בשווי 350 מיליון דולר בבעלות המיליארדר המנוח ג'רי פרנצ'יו, בנוסף למספר אחוזות-ענק חדשות בעלות מחיר מבוקש באורך תשע ספרות.

הסוכנים רייני וברנדן וויליאמס מקבוצת הילטון והיילנד מייצגים את המוכר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE