הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגיל 76 הפך זמר הרוק-פולק היהודי, בוב דילן, לאיש עסקים ולבעלים של חברת וויסקי יוקרתי
לפני שלוש שנים, רכש דילן את זכויות היוצרים על הסימן המסחרי "בוטלג וויסקי". יזם המשקאות החריפים, מארק בושלה, יצר קשר עם דילן והציע לו להקים במשותף חברה שתמכור סוגי וויסקי יוקרתיים

הזמר, בוב דילן (76), הידוע בחיבתו לוויסקי, מוציא קו משקאות וויסקי חדש, בשם Heave’s Door, עם קריצה לשיר המפורסם, Knockin’ on Heaven’s Door.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעלים של חברת וויסקי, הקריירה החדשה של דילן בגיל 76

לפני שלוש שנים, רכש דילן את זכויות היוצרים על הסימן המסחרי "בוטלג וויסקי". המושג, Bootleg, מתייחס להקלטה פירטית של מוזיקה או למכירה לא חוקית של מוסיקה, סרטים או מוצר כלשהו. מקורו של המושג בתקופת השפל בארצות הברית. אז, הברחות הוויסקי ושאר משקאות האלכוהול היו עניין ידוע. בנוסף, מתייחס המושג לסדרת 13 הקלטות הנדירות, שדילן הוציא בשנים האחרונות.

יזם המשקאות החריפים, מארק בושלה, יצר קשר עם דילן והציע לו להקים במשותף חברה שתמכור סוגי וויסקי יוקרתיים. דילן התלהב ונענה להצעה. השותפים החדשים רכשו כנסיה עתיקה בטנסי והפכו אותה למזקקת וויסקי. בטנסי מיוצר גם מותג המשקאות הפופולרי, ג'ק דניאלס.

שלושת סוגי הוויסקי המיוצרים במזקקה, ימכרו החל מהחודש הבא במדינות טנסי, פלורידה, קליפורניה, אילינוי וטקסס. בשלב מאוחר יותר, תחל ההפצה של הוויסקי לאזורים נוספים.

כך, הפך זמר הרוק-פולק היהודי הידוע, לאיש עסקים ובעלים של חברת וויסקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE