הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: עצר לקנות סוכריות "מנטוס" ושוטר שלף לעברו אקדח
לקוח שהגיע לחנות בתחנת הדלק של שברון בעיר בוואנה פארק, נדהם למצוא עצמו עומד מול השוטר החמוש, שחשד כי הוא גנב מהחנות. מצלמות האבטחה תיעדו את האירוע. מפקד המשטרה: "תוכן הסרטון מפריע לי", נפתחה חקירת האירוע

לקוח שנכנס לחנות נוחות מצא את עצמו עומד מול שוטר עם אקדח שלוף, וזאת לאחר שנחשד כי גנב חבילת סוכריות בשווי $1.19. תחילת האירוע בחודש מרץ, אז עצר חוסה אריולה, בן 46, להתרעננות קלה בתחנת הדלק של חברת שברון (Chevron) באזור בוואנה פארק. הוא נכנס אל חנות הנוחות הממוקמת בתחנת, וכל זאת על מנת לרכוש חבילת סוכריות "מנטוס" בעבור אשתו, שהמתינה בתוך כלי הרכב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי האימה בתוך חנות הנוחות


"שמתי את המנטוס על הדלפק ונתתי למוכר שטר של 20 דולר", שחזר אריולה. "בזמן שהמוכר חישב את העודף שאני אמור לקבל, לקחת את הסוכריות ושמתי אותם בכיס המעיל שלי. ברגע שעשיתי את זה, שמעתי מישהו צועק לעברי 'אני שוטר, תוציא את זה מהכיס, אני שוטר, תחזיר את זה', אבל ניסיתי להסביר לו שהרגע שילמתי בעבור זה". בשלב זה השוטר, שהיה בלבוש אזרחי ולא בתפקיד בעת האירוע, שלף את אקדחו מכיסו.

הלקוח ההמום כמובן ציית להוראות השוטר החמוש, ומיד הניח את הסוכריות בחזרה על הדלפק. בסרטון ניתן לשמוע את השוטר מסביר למוכר שהגבר מנסה לגנוב ממנו, ואז שואל השוטר אם הלקוח שילם בעבור המוצר. המוכר, שנשאר רגוע לחלוטין, השיב בחיוב. השוטר שאל שוב, והמוכר השיב שאכן שילם בעבור הסוכריות, דבר שגרם לשוטר להביע את התנצלותו בפני הלקוח.


האירוע, כפי שתועד במצלמות האבטחה במקום. (באדיבות: אורנג' קאונטי רג'סטר)


"אני מאוכזב שהוטרדתי בצורה כזו כאשר לא עשיתי דבר. הוא היה כה נחוש להתייחס אליי כמו אל פושע. לא הרגשתי פחד, זה היה יותר כעס. זה הכעיס אותי, אולי גם קצת הפחיד אותי. עיקר הפחד היה שהוא עלול לירות בי, ואשתי עלולה להיות אלמנה כבר הערב", אמר אריולה בתום האירוע. הוא אף הגיש תלונה רשמית לתחנת המשטרה.

מפקד משטרת בואנה פארק, קורי סיינז, התייחס לפרשה: "הסרטון של האירוע מראה בבירור את השוטר שולף את נשקו, אך הוא לא מכוון אותו אל החשוד בגניבה. נודע לנו על התקרית מיד לאחר שאירעה, ומיד התחלנו בחקירת התנהלות השוטר המעורב. ברצוני להודיע שתוכן הסרטון מפריע לי באופן אישי, כמו שזה בוודאי מפריע לרבים אחרים. עם זאת, היות וישנה חקירה בנושא ותיתכן תביעה משפטית כנגד העירייה, אין ביכולתי לדבר אודות ממצאי החקירה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE