הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקסס: השקיעה 18 דולר בהימורי סוסים, וסיימה את היום כמיליונרית
תושבת טקסס ניחשה בצורה נכונה את זהות המנצחים בחמישה מרוצים רצופים; "זו הרגשה נפלאה לדעת שזכית בסכום כזה ענק" אמרה לאחר שקיבלה את הפרס. "אפנק את עצמי, אך גם אחשוב על העתיד"

אישה תושבת מדינת טקסס זכתה ביותר ממיליון דולר לאחר שהימרה על המנצח במרוצי סוסים. האישה, מרגרט ריד, שילמה 18 דולר בעבור השתתפות במשחק "Pick 5", שבה הייתה צריכה לנחש את זהות הסוס המנצח בחמישה מרוצים רצופים. היא צדקה בכל החמישה, כולל בסוס שעונה לשם "Justify", המנצח הגדול של מרוץ ה"קנטקי דרבי" המפורסם, ולכן זכתה בפרס הגדול - 1.2 מיליון דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרגרט ריד, האישה שזכתה במעל מיליון דולר


"זו הרגשה נפלאה לדעת שזכית בסכום כזה ענק", אמרה המנצחת המאושרת לתחנת טלוויזיה מקומית בעיר סן אנטוניו. עוד סיפרה כי היא וחברותיה פוקדות את מסלולי המרוץ המקומיים מזה שנים רבות. "עשיתי שיעורי בית והימרתי בצורה שקולה ומחושבת", אמרה ריד, "לא תמיד זה מסתדר, אבל לפעמים כן". בעלי מסלול המירוצים אמר שהאישה בילתה באזור הבר כאשר נודע לה על זכייתה: "כל המקום השתגע. הסיכויים היו קלושים, אך התשלום פשוט ענק."

כאמור, ריד זכתה בסכום עצום של 1.2 מיליון דולר, רק 200 אלף דולר פחות מאשר בעלי הסוס הזוכה במירוץ. כאשר נשאלה מה תעשה עם הכסף בה זכתה, השיבה שתפנק את עצמה, אך גם תחשוב על העתיד: "ללא ספק אני אשקיע חלק. יש לי ילדה שהולכת לאוניברסיטה בעוד שלוש שנים, אז חלק גדול ילך לזה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE