הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחריד: סירסרה בבנותיה עבור 100 דולר
הרשויות באטלנטה מאשימים את מורגן סמרליין שאפשרה לגברים לאנוס את שתי בנותיה בנות ה-5 וה-6 במספר סעיפים, ביניהם סחר באדם ופיתוי קטין למטרות מיניות; גם הגברים המעורבים נעצרו. "קשה לדמיין את העובדות הנוראיות שנמצאו בתיק הזה. אני מקווה ששתי הבנות הללו ישרדו את ההתעללות הנוראית שחוו, ויהפכו לנשים בוגרות בריאות החיות חיים רגילים לגמרי" אמרה נציגת התובע המחוזי

מורגן סמרליין, בת 25 מג'ורג'יה, הודתה היום בפני בית המשפט בעיר כי אפשרה למספר גברים, בינהם אדם בן 78, לאנוס את ילדיה הקטנים בתמורה לכסף. על פי כתב האישום, סמרליין הביאה את שתי בנותיה, בנות 5 ו-6, אל בתיהם של גברים על מנת שיעברו אונס ומעשי סדום בתמורה לתשלום. הפרקליטות הודיעה בשבוע שעבר כי סמרליין הודתה באשמה בכל הסעיפים, לרבות אונס, סחר באדם בעבור מטרות מיניות, אכזריות לקטינים ופיתוי קטין למטרות מגונות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האם, מורגן סמרליין


הפרשה נחשפה כאשר הבנות הקטנות סיפרו למבוגרים אחרים על האופן שבו אמא שלהם לקחה אותם אל ביתו של ריצ'ארד אופיס, בן 78, שאליו התייחסו כאל "סבא". בזמן שהאם המתינה בסלון, אופיס לקח את הבנות לחדר השינה, שם נישק אותן ונגע בהן בצורה מגונה, לכאורה. הילדות טענו כי "סבא" אנס את האחות הצעירה בזמן שהשניה שיחקה ברגליו. לאחר המעשה, שילם לבנות 100 דולר, אותם לקחה האישה לכיסה.

באירוע עם גבר אחר, נלקחו הבנות אל ביתו של אלפרדו טרחו, שם גם הוא שילם סכום דומה בעבור מעשי האונס שביצע בילדות. שני הגברים, אופיס וטרחו, נעצרו ונמצאו אשמים באונס, הטרדה מינית של קטין, ותקיפה מינית. "קשה לדמיין את העובדות הנוראיות שנמצאו בתיק הזה. אני מקווה ששתי הבנות הללו ישרדו את ההתעללות הנוראית שחוו, ויהפכו לנשים בוגרות בריאות החיות חיים רגילים לגמרי", אמרה איירינה חסין, עוזרת התובע במחוז. 

בית המשפט צפוי לתת לאם את גזר דינה בתחילת חודש יוני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE