הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להתראות גב' רובינסון: פול סיימון פותח את עונת ההופעות של ה'הוליווד בול', לוס אנג'לס
בפברואר השנה הודיע סיימון, כי יצא לסיבוב הופעות אחרון ולאחריו יפרוש מהופעות מפני שהוא רוצה להקדיש יותר זמן למשפחתו. לכן תהיה זו ההזדמנות אחרונה לראות את סיימון בגודל טבעי על הבמה

ב-22, ב-23 וב-28 במאי מגיע הזמר, פול סיימון, להוליווד בול, לוס אנג'לס, במסגרת סיבוב ההופעות האחרון שלו. מדי קיץ, פותח מתחם ההוליווד בול את שעריו ומחדש את עונת הקונצרטים באמפיתאטרון שמתחת לכיפת השמים. השנה, נפתחת העונה עם אחד מגדולי היוצרים האמריקאים, הזמר פול סיימון (76). סיימון נבחר, על ידי הטיים מגזין, לאחד ממאה האנשים שעיצבו את העולם התרבותי של ימינו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 פורש מהופעות מפני שהוא רוצה להקדיש יותר זמן למשפחתו, סיימון

הזמר היהודי התפרסם בתחילת דרכו כחלק מההרכב סיימון וגרפונקל. הצמד אחראי על מספר להיטים קלאסיים בלתי נשכחים, כגון גשר מעל מים סוערים וגברת רובינסון. לאחר התפרקות ההרכב, פתח סיימון בקריירת סולו מצליחה ואילו גרפונקל לא זכה להצלחה דומה לזו של שותפו לשעבר.

על אף שסיימון התמקד בקריירת הסולו שלו, הוא המשיך לנגן עם גרפונקל מדי פעם בפעם. בשנת 1975, למשל, הוציאו השניים את הלהיט, My Little town, אותו כתב סיימון במקור עבור גרפונקל, אך זה לא רצה לשיר אותו לבד והתעקש שהם ישירו ביחד. בשנת 1981 הם התאחדו להופעתם המפורסמת והמוקלטת בסנטרל פארק.

השניים התאחדו שוב כשקיבלו פרס גראמי על מפעל חיים. איחוד זה הביא לסיבוב ההופעות בארצות הברית, בשם חברים ותיקים, על שם אחד השירים המוקדמים שלהם. הסיבוב זכה גם להדרן בשנת 2004. במהלך הסיבוב השני הם הופיעו בחינם בקולוסאום של רומא. הופעה שמשכה יותר מ-600 אלף איש.

סיימון, הוא כותב שירים מוכשר וכתב את רוב שירי ההרכב. הוא המשיך להוציא להיטים בקצב מטורף, גם לאחר הפרידה מגורפינקל. בשנת 1975 הוא הוציא את האלבום Still Crazy after All These Years, שנחשב בעיני רבים לאחת מיצירותיו הטובות ביותר. בשנת 1986 הוציא סיימון את אלבומו זוכה הגרמי, גרייסלנד, הכולל שימוש מהפכני בקולות, מקצבים ומוזיקאים אפריקאים.

 להתראות גב' רובינסון

בפברואר השנה הודיע סיימון, כי יצא לסיבוב הופעות אחרון ולאחריו יפרוש מהופעות מפני שהוא רוצה להקדיש יותר זמן למשפחתו. לכן תהיה זו ההזדמנות אחרונה לראות את סיימון בגודל טבעי על הבמה.

כתובת: 2301 N Highland Ave, Los Angeles, CA
אתר: hollywoodbowl.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE