הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וולמארט נלחמת במגפת האופיואיד: הקמעונאית הגדולה בעולם החליטה להחמיר את מדיניות המרשמים
החברה הודיעה, כי בתוך שבועיים יכנסו לתוקפם כללי המדיניות החדשה, שיעניקו למרשמים של אופיואידים רבי עצמה תוקף של שבוע או פחות וכי המינון של מורפיום ואופיואידים דומים יוגבל ל-50 מ"ג או לכמות שוות ערך בכל מרשם

הקמעונאית הגדולה בעולם, וולמארט, החליטה לאחרונה להכניס שינויים במדיניות מרשמי אופיואידים, ולהפוך אותה לקפדנית ומחמירה יותר. תוקף המרשמים יצומצם והם ידרשו מילוי אלקטרוני.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תדרוש מרשמים אלקטרוניים, על מנת למנוע זיופים ולצמצם טעויות

בתחילת השבוע הודיעה חברה, כי בתוך שבועיים יכנסו לתוקפם כללי המדיניות החדשה, שיעניקו למרשמים של אופיואידים רבי עצמה תוקף של שבוע או פחות וכי המינון של מורפיום ואופיואידים דומים יוגבל ל-50 מ"ג או לכמות שוות ערך בכל מרשם. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן פרסם מדריכים המסייעים לרוקחים לעמוד על הכמות שוות הערך בכל סוג של אופיואיד.

בארצות הברית פועלים יותר מ-5,300 סניפים של וולמארט ושל סאמ'ס קלאב. מטרת הצעדים החדשים שנוקטת החברה מהווים חלק מתהליך ההתמודדות עם מגיפת ההתמכרות לאופיואידים בארצות הברית.

הדרישות החדשות של החברה נוסחו על פי ההמלצות של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן. מחקר שערך המרכז מצא, כי אנשים שטופלו באופיואיד למשך יום אחד היו בסיכוי של 6 אחוז להתמכר כשנה לאחר מכן. אך עבור מי שקיבלו טיפול במשך שמונה ימים הסיכוי עלה ל-13.5 אחוז. המרכז קבע שחולים שמקבלים מינונים גבוהים יותר, נוטים למות ממנת יתר.

כמה מדינות כבר הגבילו את תוקף המרשמים לשבעה ימים או פחות. וולמאט צפויה להתנהל על פי החוק החל בכל מדינה בארצות הברית, כשהרף עומד על פחות משבוע.

עוד מסרה החברה, כי עד לשנת 2020 היא צפויה לדרוש מרשמים אלקטרוניים עבור חומרים שנמצאים בפיקוח. לטענתה, מרשמים כאלה יסייעו למנוע זיוף מרשמים ויצמצמו טעויות.

הצעדים החדשים שנוקטת וולמארט נועדו על מנת להתמודד עם מגיפת ההתמכרות לאופיואידים בארצות הברית

בחודש ינואר האחרון, הציגה החברה דרך בטוחה להשמיד שאריות של אופיואידים בבתים. החברה הציגה מוצר בשם DisposeRx, שמכיל אבקה. כשמערבבים את האבקה במים ובכדורים היא הופכת לג'ל שקשה להסיר מהכלי בו נמצאים האופיואידים. את התערובת ניתן להשליך בפח האשפה הביתי או במיכלי איסוף תרופות ישנות. בתחילת השבוע, הודיעה החברה שהאבקה זמינה לרכישה באינטרנט.

בנוסף, הרוקחים של החברה הודרכו להמשיך להמליץ על תרופה נגד מנת יתר של נלוקסון, שזמינה ללקוחות שנמצאים בסיכון גבוה למנת יתר, בכמה מדינות.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE