הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: רעידת אדמה בעוצמה 4.5 הורגשה לפנות בוקר
3 ימים לאחר הרעש העוצמתי בהוואי, רעידה פחות חזקה התרחשה במחוז ריברסייד, כ-90 מייל מזרחית ללוס אנג'לס; תושבת עיר סמוכה: "זה מפחיד, זה תפס אותנו בהפתעה". השירות הגיאולוגי: האדמה רעדה עד סן דייגו

רעידת אדמה בעוצמה 4.5 בסולם ריכטר הורגשה היום (ג') כ-90 מייל מזרחית מהעיר לוס אנג'לס. מרכז הרעש, שהכה בשעה 4:49 לפנות בוקר, היה כשבעה מייל צפונית לעיר קבזון (Cabazon) ו-9 מייל מהעיר באנינג (Banning) באזור שמורת האינדיאנים מורונגו (Morongo). על פי השירות הגאולוגי של ארצות הברית (USGS), העומק הראשוני שנמדד ברעש עמד על 8.5 מייל. בנוסף, השירות תיקן את עצמו כאשר תחילה דווח כי מדובר ברעש בעוצמה 4.6.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מוקד הרעש, הבוקר (באדיבות: השירות הגאולוגי של ארצות הברית)


האזור שנפגע הבוקר נמצא על קו השבר של סן אנדריאס, במרחק של כשישה מייל בלבד מהמקום שבו נרשם רעש בעוצמה דומה בשנת 1986. טרם ברור אם נגרם נזק לאדם או רכוש בעקבות אירועי הבוקר, אך הרעידה הורגשה בכל רחבי דרום קליפורניה. גרייס, תושבת העיר הסמוכה בנינג, אמרה שהתעוררה בעקבות הרעש, והבחינה במנורות שמתנדנדות וארון ספרים שזז ממקומו: "זה מפחיד, זה תפס אותנו בהפתעה. האדמה ממש רעדה". השירות הגיאולוגי אף מסר כי הרעידה הורגשה במרחקים גדולים, עד סנטה קלריטה וסן דייגו. 

דובר מערך הכבאות במחוז לוס אנג'לס מסר כי לא דווח על נפגעים או על נזק, אך חשוב לזכור כי מוקד הרעידה נמצא במחוז הסמוך, "ריברסייד". עוד מסר כי רעידה עוקבת (אפטר-שוק) הורגשה בעוצמה 3.2 בסולם ריכטר בשעה 4:51, דקותיים לאחר הרעש המקורי. בנוסף, הורגשו מספר רעידות עוקבות נוספות בעוצמה מוחלשת, מתחת ל-3 בסולם ריכטר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE