הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלחמת הסחר: המשא ומתן בין ארה"ב לסין יתחדש בשבוע הבא
חלק מהדרישות האמריקאיות כוללות צמצום הגרעון המסחרי של ארה"ב מול סין לכ-200 מיליארד דולרים מ-375 מיליארד עליו הוא עומד כיום. ליו הי, היועץ הכלכלי הבכיר של נשיא סין שי ג'ינפינג, יבקר בוושינגטון כדי להמשיך בדיונים עם הצוות הכלכלי של הנשיא דונלד טראמפ

ארה"ב וסין יקיימו בשבוע הבא סיבוב נוסף של שיחות סחר לאחר שלא נרשמה התקדמות משמעותית במפגש הראשון בין הצדדים בשבוע שעבר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ליו הי, היועץ הכלכלי הבכיר של נשיא סין שי ג'ינפינג, יבקר בוושינגטון בשבוע הבא כדי להמשיך בדיונים עם הצוות הכלכלי של הנשיא דונלד טראמפ, כך הודיע הבית הלבן. ליו גם הוביל את המשלחת הסינית לשיחות שהתקיימו במשך יומיים בבייג'ין בשבוע שעבר. את ארה"ב ייצגו מספר שרים בכירים, כולל שר האוצר סטיב מנוצ'ין.

בייג'ין ו-וושינגטון מנסות להימנע ממלחמת סחר בין שתי הכלכלות הגדולות בעולם. בשבועות האחרונים גבר המתח בין שתי המעצמות, כשכל צד מאיים להטיל מכסים בגובה עשרות מיליארדי דולרים על המוצרים של הצד השני.

"אנחנו עובדים על משהו שאנחנו חושבים שיהיה נהדר עבור כולם", אמרה דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס.     

על פי הסינים, נרשמה התקדמות מסוימת בשיחות שנערכו בבייג'ין, אך בכל זאת קיימים עדיין פערים גדולים בין הצדדים בנושאים מסוימים.

"התעדכנו בהצהרה של דוברת הבית הלבן. אנחנו חושבים שזה מראה את הרצון של הצד האמריקאי להגיע להסכם עם סין בנושאים כלכליים ומסחריים", אמר היום דובר משרד החוץ הסיני, ג'נג שואנג. "זה סימן חיובי".

חלק מהדרישות האמריקאיות כוללות צמצום הגרעון המסחרי של ארה"ב מול סין לכ-200 מיליארד דולרים מ-375 מיליארד עליו הוא עומד כיום. הנשיא טראמפ גם הודיע בחודש מרץ על הטלת מכסים על מוצרי טכנולוגיה המיובאים מסין בהיקף של עד 60 מיליארד דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE