הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ללא בושה: שיקרו כי בנם חולה בסרטן כדי לקבל תרומות
מרטין ויולנה לה-פראנס ממחוז קיוגה שבמדינת ניו יורק בדו מלבם כי בנם בן ה-9 סי ג'יי חולה בלימפומת הודג'קין. הם נתפסו רק לאחר שכבר קיבלו אלפי דולרים וזכו לביקור של כבוד בקבוצת הפוטבול של מכללת סירקיוז

זוג הורים גייסו 3,334 דולרים בתרומות וזכו לביקור מיוחד באימון של קבוצת הפוטבול של מכללת סירקיוז לאחר שפרסמו כי בנם הצעיר חולה בסרטן. אולם לאחר בדיקה קצרה, גילה משרד השריף של מחוז קיוגה שבמדינת ניו יורק כי מרטין ויולנה לה-פראנס בדו מלבם את מחלת בנם כשטענו כי סי ג'יי בן ה-9 חולה בלימפומת הודג'קין.  


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרטין ויולנה לה-פראנס המציאו שבנם סי ג'יי חולה על מנת לגייס תרומות

זוג ההורים, שיואשמו בשבוע הבא בבית משפט במרמה ובכך שסיכנו את ילדם, החלו לפרסם את דבר מחלתו הפיקטיבית של בנם בקיץ שעבר.  

"סי ג'יי צריך ללכת לבית חולים לילדים מספר פעמים בשבוע בשביל טיפולים, מה שהכריח את יולנה ומרטי לקחת הפסקה מעבודתם", נכתב באתר האינטרנט בו השניים גייסו תרומות. "הם מובטלים מאז חודש מרץ, מה שהותיר אותם ללא הכנסה".

ההורים גייסו דרך העמוד 3,334 דולרים וגם משכו את תשומת הלב של מכללת סירקיוז הנמצאת בקרבת מקום מגוריהם. סי ג'יי והוריו ביקרו באימון של קבוצת הפוטבול של סירקיוז ביולי שעבר, כשהילד זוכה לקחת חלק באימון יחד עם השחקנים ולהיפגש עם צוות המאמנים. אולם בתחילת 2018, משרד השריף במחוז קיוגה קיבל פנייה על כך שהזוג לה-פראנס אינו דובר אמת.

לאחר חקירה של ארבעה חודשים הודיע משרד השריף כי "הילד מעולם לא אובחן כחולה בסרטן או כל מצב רפואי אחר כפי שתואר באתר גיוס התרומות". 

האתר GoFundMe, בו גויס הכסף, הודיע כי הוא הוריד את העמוד של משפחת לה-פראנס ושכל מי שתרם להם יקבל את כספו בחזרה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE