הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עדכון: מאמן הכדורגל אלכס פרגוסון יצא מטיפול נמרץ
קבוצת מנצ'סטר יונייטד הודיעה כי אגדת העבר הועבר למחלקה לשיקום: "משפחת פרגוסון התרגשה מהאיחולים והתמיכה שקיבלה"; מאמן יונייטד הנוכחי, מוריניו, על השיקום הצפוי: "כולנו מאוד חיוביים"

היום נודע כי אלכס פרגוסון, מאמנה לשעבר של קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, יצא מטיפול נמרץ אך עדיין מאושפז בבית החולים. כזכור, פרגוסון הובהל לבית החולים במהלך סוף השבוע האחרון, שם גילו כי סובל מדימום מוחי. הוא נלקח לניתוח חירום, ואחריה אושפז במחלקה לטיפול נמרץ. היום (רביעי) פרסמה הקבוצה את התייחסותה הרשמית הראשונה לאירוע: "סר אלכס הועבר ממחלקת טיפול נמרץ וימשיך בשיקומו כמאושפז מן המניין. משפחתו התרגשה מכמות האיחולים והתמיכה שקיבלה, אך מבקשת להמשיך ולכבד את פרטיותה, דבר חשוב בתקופת השיקום".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלכס פרגוסון, בתקופה בה אימן את מנצ'סטר יונייטד


פרגוסון נחשב לאחד המאמנים המעורכים בכדורגל העולמי, ובליגה האנגלית בפרט. במהלך 27 השנים שבהן אימן את יונייטד, פרגוסן זכה ב-38 תארים, מתוכם 13 אליפויות. מאז פרש בשנת 2013, שלושה מאמנים ניסו להכנס לנעליו ללא הצלחה בזירה המקומית. מאמנה הנוכחי, ז'וזה מוריניו, מסר היום כי "כולנו מאוד חיוביים", כאשר נשאל על התאוששותו של "פרגי". כאמור, פרגוסון עזב את הכדורגל לפני כחמש שנים, אך עדיין פוקד את אצדטיונה של קבוצתו לשעבר, "אולד טראפורד". בזמנו הפנוי הוא מעביר סדנאות אימון ואף נצפה באירועי ספורט שאינם קשורים לכדורגל, כגון טקס פרסי ה"אוסקר" ותחרות הגולף "גביע הריידר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE