הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות שיתוף הפעולה עם אמזון: זינוק עצום במניית חברת סירס
הרשת הודיעה כי תחל בפרויקט התקנת צמיגים עם אמזון, המנייה רשמה עלייה של 25% בתוך יממה. התוכנית תתחיל לפעול בעוד מספר שבועות; אמזון סיכמה עם חברת בנייה על פרויקט נוסף

ענקית האינטרנט אמזון הגיעה לסיכום עם רשת סירס (Sears), ובו האחרונה תבצע התקנות ותיקונים לצמיגים שנרכשו באמצעות האתר של אמזון. בכך מקווים ראשי סירס כי תהיה עלייה בתנועת הלקוחות בחניותיה. כתגובה למהלך, מניית סירס זינקה בכ-25% והגיעה לשווי הגבוה ביותר מזה שנה. החברה אף ציינה כי תציע את שירותיה בעבור כל צמיג שנרכש באתר אמזון, ללא אבחנה במותג.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ובהודעה נפרדת, חברת אמזון אף הודיעה השבוע על שיתוף פעולה עם חברת הבנייה Lennar Corp, כאשר מטרת שיתוף הפעולה תהיה להסב חלק מהבתים לתצוגה, אל אולם תצוגות של "אלקסה", העוזרת הדיגיטלית הפופולארית שמציעה החברה. שתי העסקאות הללו מראות כי ענקית הרשת רואה חשיבות בחנויות הפיזיות. בשנה האחרונה, אמזון החלה לשתף פעולה עם חנויות פיזיות רבות, למשל חברת קולס (Kohl's), שבה ניתן לאסוף את הפרטים אשר נרכשו באופן מקוון. ורק בחודש שעבר הגיעה לסיכום עם רשת "בסט ביי" (Best Buy), שם יתחילו למכור בקרוב טלוויזיות חכמות בעלות "אלקסה" כעסקת חבילה. ובעבור חברת סירס, מדובר בשיתוף פעולה נוסף עם ענקית הרשת. בחברה דיווחו על עלייה ניכרת במכירת מכשירים של חברת Kenmore, שאותם היא מוכרת באמצעות האתר אמזון. עוד נמסר מחברת סירס כי הם מצפים להתחיל את שירות התקנת והחלפת הצמיגים בשבועות הקרובים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE