הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: מוזיאון המטרופולין לאמנות ישביע לכם גם את התאבון לאמנות, וגם את התאבון לאוכל
מסעדת פלורה בר שנפתחה במקום מתמחה במנות נאות, אך גם המבושלות שלה מצוינות. את המסעדה הקימו המסעדן תומס קרטר והשף איגנסיו מאטוס

הנה לכם מסעדה שמציעה לכם ביקור במוזיאון וארוחה בסטייל. בקומת המרתף של מוזיאון Met Breuer  בניו יורק, נפתחה מסעדת Flora Bar. את המסעדה פתחו המסעדן תומס קרטר והשף איגנסיו מאטוס והם מגישים ארוחות צהריים וערב מהסוג הנא בעיקר: צדפות עם שזיפים ובצל, טרטר טונה ספרדית עם זרעי פשתן קלויים, וסרטני שלג (snow crab) במיונז יוזו־קושו. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כדאי להזמין את המנות הנאות


במנות המבושלות תוכלו לבחור בין רביולי סרטנים, סטייק ברוטב ביארנז ותפוחי אדמה או טונה צרובה. בשעות הפעילות של המוזיאון מתפקד המקום כבית קפה, ואתם יכולים לשבת לאורך החלונות הגדולים המשקיפים על החצר ולאכול מאפים וכריכים הטריים.

מוזיאון המטרופולין לאמנות הידוע בשמו המקוצר: The met נחשב לאחד המוזיאונים הגדולים והחשובים בעולם. המוזיאון שוכן בצדו המזרחי של הסנטרל פארק במרכז מנהטן שבניו יורק. אגף אחר של המוזיאון, הקלויסטרס, מצוי בפארק פורט טריון בצפון מנהטן, על גדת הנהר הדסון. במוזיאון, שנפתח ב־20 בפברואר 1872, מוצגים למעלה משני מיליון מוצגים מתחום האמנות הקלאסית, האמנות העתיקה, האמנות האסייתית, האוקיאנית, האפריקנית, האסלאמית והמודרנית. 


ליהנות מאמנות ומאוכל טוב


אוסף האמנות המצרית העתיקה כולל מקדש מצרי, מקדש דנדור, שהובא בשלמותו ממצרים. כמו כן המוזיאון מציג חדרים שעוצבו בידי האדריכל פרנק לויד רייט וכן אוסף גדול של כלי נשק ושריון. אחת הרכישות האחרונות והידועות של המוזיאון הוא הציור של דוצ'יו, 'המדונה עם התינוק', שנרכש בסכום של 45 מיליון דולר.

מנות מומלצות במסעדת היוקרה: טונה טארטר ו"היג'יקי" – 24 דולר, צלחת מאכלי ים בה יכולים להתחלק הסועדים: 94 לצלחת קטנה ו-135 דולר לגדולה.


פתוח לארוחות צהריים וערב


המקום פתוח לארוחות צהריים וערב בין  11:30-3:30 ארוחת צהרים ובין 5:30-10 ארוחות ערב. המסעדה פתוחה לארוחות צהריים בין שלישי לשישי בלבד ולארוחות ערב בימים: בין שלישי-ראשון. סגור בימי שני.

כתובת:
The Met Breuer, 945 Madison Ave, New York
(646) 558 5383  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE