הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אובר פתחה מחדש את התחרות לעיר השלישית שבה יושקו מוניות מעופפות
אחרי לוס אנג'לס ודאלאס, אובר מחפשת את העיר השלישית להשיק בה את השירות העתידני, שצפוי להיפתח כבר בשנת 2023. דובאי אמורה היתה להיות השלישית, אך החברה החליטה לבדוק גם ערים אחרות

אובר טכנולוגיות הודיעה השבוע (רביעי) כי היא פותחת מחדש את התחרות לבחירת העיר הראשונה בעולם שבה יתקיים פרויקט מוניות האוויר הראשון בעולם. זאת, לאחר שהחברה נתקלה בקשיים להרים פרויקט כזה בדובאי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האם כך ייראו המוניות העתידיות? מונית אווירית של אובר בעיניו של צייר


שירות UberAIR, כפי שהוא ייקרא, מתוכנן להעלות מונית הדגמה לאוויר כבר בשנת 2020 והשירות יתחיל לפעול באופן מסחרי שלוש שנים אחר כך, מסרה החברה.

בשנה שעברה, אובר הכריזה שדאלאס ולוס אנג'לס יהיו הערים הראשונות שבהן יוקם פרויקט כזה, וכעת החברה מחפשת את העיר השלישית שתשתתף בו. כך אמר מנהל מוצר בכיר ג'ף הולדן בוועידה בלוס אנג'לס.

החברה הודיעה כי היא תשקול להקים את הפרויקט בערים מטרופוליניות, שמספר תושביהן עולה על שני מיליון, עם שכונות רחוקות מהמרכז ועם שדה תעופה במרחק של עד שעה ממרכז העיר. בנוסף, על העיר לתמוך בשירותי נסיעות משותפות.

בעבר הכריזה אובר על דובאי כעיר השלישית שבה יוקם הפרויקט, אך השבוע היא הודיעה כי היא פותחת מחדש את הליך הבחירה כדי לכלול ערים נוספות שמתאימות יותר לקריטריונים, כדי שהחברה תוכל להראות כיצד מוניות מעופפות מסייעות להפחתת הגודש בכבישים.


החברה מחפשת ערים מטרופוליניות עם יותר משני מיליון תושבים, ושדה תעופה קרוב למרכז העיר


"דובאי הביעה בעבר עניין בחזון של אובר, אבל אנחנו מרחיבים את המאגר לערים נוספות. זו הסיבה שאנחנו פותחים את התחרות שוב", אמר דובר של החברה תוך שהוא מציין כי הדיונים עם גורמים בדובאי עדיין ממשיכים.


אובר מתכננת להאיץ את פיתוח הדור החדש של מוניות עירוניות מעופפות. הלקוחות יוכלו להזמין את המונית באמצעות הסמארטפונים שלהם, ממש כמו שהיום מזמינים מונית רגילה - כזו שנוסעת על הכביש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE