הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מותג במשבר: מניית ויקטוריה'ס סיקרט היא החלשה ביותר ברשימת ה-S&P 500
ירידות חדות הבוקר בעקבות התחזית הרבעונית; מתחילת 2018: המנייה איבדה כמחצית מערכה; בשנה האחרונה הרשת הורידה מחירים כדי למשוך לקוחות, ללא הצלחה יתרה. המניה נמכרת כעת ב-60% מערכה

מניית חברת L Brands, מבעלי המותג ויקטוריה'ס סיקרט, רשמה הבוקר (חמישי) ירידה של כ-8%, וזאת לקראת הצגת נתוני הרבעון הראשון של השנה. עוד הודיעו בחברה כי הם מצפים לרווח נמוך ממה שניבו, וזאת כתוצאה מירידה של 2% במכירות בחודש האחרון בלבד. מאז תחילת השנה, המנייה איבדה כמחצית משוויה והיא כעת המנייה החלשה ביותר מבין רשימת ה-S&P 500.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הסיבה העיקרית להיחלשות המותג היא התחרות עם אמזון, שמוכרת את אותם המוצרים בצורה מקוונת. אך המומחים מציינים כי רשתות אחרות גם נוגסות מנתח השוק של ויקטוריה'ס סיקרט. החנות אמריקן איגל החלה למכור חזיות והלבשה תחתונה תחת המותג Aerie, רשת גאפ עשתה מהלך דומה עם המותג Love ואפילו חברת היינס מהווה תחרות, וזאת לאחר שרכשה את Bras N Things, רשת מקוונת הפועלת באוסטרליה ודרום אפריקה.

איימי פרסטון, בכירה בחברת L Brands, אמרה היום כי הירידה במכירות היא הסיבה העיקרית לצניחת המנייה. עוד אמרה כי הרווח נפגע בגלל שהרשת נאלצה להוריד מחירים ולערוך יותר מבצעים, על מנת למשוך לקוחות. בנוסף, פרסטון ציינה כי רשת Bath & Body Works,  מותג נוסף השייך לקבוצת L Brands, ממשיכה לגדול וחנויות ותיקות (הקיימות מעל שנה) רשמו עלייה של 6% במכירות בחודש אפריל.

אך החדשות הטובות הללו לא הספיקו לסייע למנייה, כנראה היות שוויקטוריה'ס סיקרט מהווה כ-60% מרווחי החברה, ואילו Bath & Body Works מהווה פחות מ-30% בלבד. למרות שהמנייה נסחרת כעת במחיר של כ-31 דולר, המשקיעים מנסים להיפטר ממנה בכל מחיר. משעות הבוקר ניתן למצוא את המנייה בסביבות ה-20 דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE