הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חלומו של כל גבר מקריח: האם נמצאה התרופה לפתרון בעיית ההתקרחות עתיקת היומין?
מדענים בריטיים מצאו את תרופה שיכולה לסייע בטיפול בהתקרחות בתוך ימים, מבלי ליצור תופעות לוואי משמעותיות. אם היא רק תעבור את כל הניסויים הקליניים הדרושים

אם הנוסחה תעבור את כל הניסויים הקליניים נראה שהמדענים הצליחו להגשים את חלומם של כל הגברים המקריחים ולמצוא תרופה נגד התקרחות. מדובר בבעיה עתיקת יומן, אך המדענים סבורים, כי יש בידם תרופה שיכולה לחולל שינוי בתוך מספר ימים. מדובר בתרופה, שמיועדת לטיפול בעצמות שבורות, והציגה כמה השפעות מפתיעות כגון צמיחה מהירה של שיער.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התרופה החדשה צפויה לפעול ללא תופעות לוואי

כיום ישנן שלוש אפשרויות לטפל בהתקרחות: התרופות מינוקסידיל, ופינסטרייד או השתלת שיער. כעת, מצאו מדענים בריטיים תרופה שלישית, WAY-316606, שיכולה לסייע בטיפול בהתקרחות בתוך ימים, מבלי ליצור תופעות לוואי משמעותיות. התרופה, שפיתחו חוקרים מאוניברסיטת מנצ'סטר, יכולה החישה את צמיחת השיער בתוך מספר ימים, כשנבדקה על זקיקי שיער שעל הקרקפת.

לאור התגלית, המדענים מתכננים לבצע ניסויים קליניים בהשתתפות גברים, על מנת לבדוק עד כמה מוצלחת השפעת התרופה החדשה. התרופה החדשה, WAY-316606, פותחה במקור על מנת לסייע לסובלים מאוסטיאופורוזיס, מחלה המחלישה את העצמות והופכת אותן לשבירות. בבדיקות מעבדה נמצא, כי מי שטופל בתרופה חווה עליה בצמיחת השיער בתוך יומיים.

התרופה מכילה חומרים מעכבים ששולבו בנוסחה על מנת למנוע מהחלבון הטבעי לפעול בגוף בצורה שתפגע בו. החלבון בו התרופה פוגעת קשור בתופעת ההתקרחות בקרב גברים. התרופה החדשה צפויה לפעול ללא תופעות לוואי ולכן היא יכולה להתאים לטיפול בהתקרחות.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE