הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוואי: הלבה החריבה את מכונית המוסטאנג, אך בעל הבית מוטרד מהריסת תיבת הדואר
הלבה מתפשטת בשכונת Leilani Estates, ונזק כבד נגרם לרכוש. בעל הבית קיבל במתנה מבתו את התיבה, המבוססת על דמות מסרטי מלחמת הכוכבים; עם זאת, הוא נשאר אופטימי: "אני והילדים שלי בריאים ובטוחים, וזה מה שבאמת חשוב"

על מייקל הייטל, תושב השכונה Leilani Estates בהוואי, עובר שבוע לא פשוט. התפרצות הר הגעש ורעידות האדמה שבאו בעקבותיה גרמו לנזקים כבדים בכל השכונה. הייל נאלץ להפרד ממכוניתו, מסוג פורד מוסטאנג, לאחר שניזוקה מהלבה הקטלנית. אך הנזק הקשה ביותר, בעיני הייל, נעשה דווקא לתיבת הדואר שלו. התיבה, שנבנתה להראות כמו הדמות "R2-D2" מסדרת סרטי מלחמת הכוכבים, נשרפה כליל.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכונית המוסטאנג, ותיבת הדואר לפני שנשרפה


"זו הייתה מתנה לחג המולד שקיבלתי מהבת שלי", אמר הייל. במהלך הפינוי של האזור, הייל חזר מספר פעמים לביתו כדי שיוכל לקחת מעט מחפציו. כשחזר וראה את הנזק למכונית ולתיבת הדואר, הוא בחר שלא לקחת קשה את אובדן כלי הרכב: "הדבר הכי מצחיק בסיפור זה שגנבו ממני את המוסטאנג 4 פעמים. בכל פעם היה קצת נזק והייתי מתקן", אמר בחצי חיוך. עם זאת, הייל דואג לשמור על אופטימיות: "הכל היה די הזוי ומשוגע, כמו סיוט שלא ניתן להתעורר ממנו. מצד שני, אני והילדים שלי בריאים ובטוחים, וזה מה שבאמת חשוב".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE