הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעל מיליארד דולר בשנה: חמשת המנכ"לים המרוויחים ביותר בארה"ב
מנכ"ל חברת סנאפצ'ט אוון שפיגל ניצב בראש הרשימה עם מעל חצי מיליארד דולר, בעיקר בזכות ההנפקה הציבורית של חברתו אשתקד; סך הרווח של חמשת המנכ"לים: 1.2 מיליארד דולר

מייסד חברת סנאפצ'אט, אוון שפיגל, הוא המנכ"ל שהרוויח הכי הרבה בארה"ב במהלך שנת 2017, וזאת למרות הקשיים שבאו בעקבות הנפקת מניית החברה. שפיגל בן ה-27, הרוויח 504.5 מיליון דולר בעת ההנפקה הראשונית בחודש מאי אשתקד, וזאת בנוסף למשכורת השנתית שלו המוערכת ב-1.2 מיליון דולר. אך למרות הסכומים הגבוהים, מניית סנאפצ'אט איבדה כמחצית מערכה מאז החלו לסחור בה, בעקבות שרשרת שינויים בפלטפורמה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



ולמרות כל הקשיים הללו, שפיגל נותר בראש רשימת הרווח של המנכ"לים. אחריו ניצבים סקוט נוטאל וג'וזף באי, ראשי חברת ההשקעות KKR, שכל אחד מהם הרוויח כ-214 מיליון דולר במהלך השנה שעברה, פחות מחצי ממה שהרוויח שפיגל. מייסד ומנכ"ל חברת טסלה, אילון מאסק, ניצב במקום הרביעי ברשימה עם רווחים של 150 מיליון דולר. עם זאת, לאחרונה אישרו בעלי המניות חבילת תמריצים אישית בגובה 2 מיליארד דולר במשך 10 שנים, אם וכאשר החברה תגיע ליעדי הייצור והמכירות. עובדה זה עשויה להקפיץ את מאסק ברשימה בשנים הקרובות.

את החמישייה הראשונה סוגר מנכ"ל גוגל סונדאר פיצ'אי, עם רווח של 144.3 מיליון דולר בשנת 2017. כלומר, חמשת המנכ"לים הבכירים בשוק הרוויחו 1.2 מיליארד דולר אשתקד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE