הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התקף מאנצ'יז: דב פרץ למכונית כדי לאכול קאפקייקס
אירוע משונה נרשם השבוע באזור העיר רוקאוואי בניו ג'רזי. מדובר בפעם השלישית שהדב "מבקר" באותו הבית; השכונה ממוקמת בסמוך ליער שממנו ככל הנראה הגיע. דובר המשטרה: "הדב גרם לנזקים נוספים בשכונה"

אירוע חריג נרשם השבוע באזור העיר רוקאוואי (Rockaway) שבניו ג'רזי, הממוקמת כ-30 מייל צפון-מערבית לעיר ניו יורק. כריסטין אלן, בעלת מאפייה מקומית, השאירה מספר קאפקייקס בתוך מכוניתה כאשר שבה מעבודה בליל יום רביעי. בעת שניגשה אל כלי הרכב למחרת, הבחינה בחלון שנופץ. כאשר ניגשה להביט בקרוב, היא נדהמה לגלות שהמאפים המתוקים נעלמו. יתרה מכך, על המושב היה טביעת רגל של דב שנעשתה באמצעות הזיגוג מהקאפקייקס


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דב שחור (צילום: Shutterstock)


"הדב אכל את כולן", אמרה אלן, וסיפרה אודות האירוע: "בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר, הכלב שלנו התחיל לנבוח ושמעתי רעשים מחוץ לבית. בעלי הלך לחלון כדי לראות מה פשר הרעש, ואז ראה דב ענק מסתובב בחצר". עוד סיפרה כי היא ובעלה ראו את הדב במספר הזדמנויות בשבועות שקדמו לאירוע, כמו גם שכנים רבים. מתחנת המשטרה המקומית נמסר כי "הדב גרם לנזקים נוספים בשכונה, ועכשיו הוא פרץ לתוך מכונית. זו עליית מדרגה". 

משפחת אלן טוענת כי נתקלו בדב בפעם הראשונה בסוף חודש אפריל, כאשר לפתע הגיח בשעות הבוקר: "הוא הגיע בסביבות השעה 8:00 בבוקר ושבר את הגדר כדי להכנס לחצר שלנו. ביציאה מהחצר הוא שבר חלק אחר של הגדר. למחרת הוא שב, והיה נראה שהוא פשוט נרגע קצת בחצר שלנו", סיפר אב המשפחה. 


הנזק שגרם לגדר של משפחת אלן


שכנים נוספים שראו את הדב אומרים שהוא גדול מאוד, דבר המעיד שמדובר בדב זכר. מדובר בשכונת West Lake Shore, הנמצאת בסמוך Wildcat Ridge ובו 3,700 אקר של שטח מיוער.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE