הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקסס: ניסתה למנוע התאבדות בתה ושילמה בחייה
אספרנזה אסקמילה נרצחה בעיר קורפס קריסטי לאחר שנאבקה עם בתה על אקדח. הבת צפויה לעמוד לדין באשמת רצח; המשטרה: הבת הייתה במצב רוח רעוע בעקבות פרידה מבן זוגה

אספרנזה אסקמילה, בת 45 מהעיר קורפס קריסטי, נהרגה לאחר שניסתה למנוע מבתה להתאבד. האירוע החל בתחילת מאי, אז עברה סרנה אסקמילה פרידה קשה במיוחד שהשאירה אותה במצב נפשי רעוע. על פי המשטרה, הבת סרנה התחילה לאיים בהתאבדות: "היא אמרה לאמה שהיא רוצה לירות לעצמה בראש", מסרו במשטרת קורפס קריסטי. כאשר הבת מצאה כלי נשק, האם התחילה להיאבק איתה במטרה לקחת את האקדח.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשודה ברצח, סרנה אסקמילה


במהלך הריב, האקדח נורה. כתוצאה מהירי, האם נפגעה בחזה והבת נפגעה בבטן. המשטרה הגיעה אל זירת האירוע לאחר שהתקבל דיווח במוקד המשטרה על "אישה שירתה בטעות בעצמה ובאמה". כוחות ההצלה שהגיעו לבית גילו את שתי הנשים הפצועות שוכבות זו לצד זו, ופינו את השתיים לבית החולים, שם נאלצו לקבוע את מות האם. הבת אושפזה במצב בינוני, ושוחררה לאחר כשבוע. היא נעצרה בחשד לרצח, והיא עצורה כעת בבית המאסר במחוז נוסס. השופט קבע לה ערבות בגובה חצי מיליון דולר, אך היא כנראה לא יכולה להרשות לעצמה את הסכום, ועל כן היא עדיין מאחורי סורג ובריח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE