הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: תמהוני בעירום מלא שזעק "פצצה" הביא לפינוי טרמינל בשדה התעופה
הרשויות בדייטונה ביץ' חשמלו באקדח טייזר את ג'ון גרינווד, החשוד בן ה-25. הטרמינל פונה במטרה לשלול את הימצאותה של פצצה. האירוע כולו תועד באמצעות מצלמת גוף של המשטרה

בהלה רבה נרשמה היום (שישי) בנמל התעופה הבינלאומי של דייטונה ביץ'. בסביבות השעה 10:00 בבוקר יצא ג'ון גרינווד, בן 25, משירותי הטרמינל בעירום מלא, תוך כדי שטען כי הוא חמוש בפצצה שעתידה להתפוצץ בכל רגע. "הוא טיפס על מסוע המזוודות והחל לצעוק על הפצצה", אמרו במשרד השריף המקומי. המשטרה הגיעה אל המקום במהרה ונאלצה לנטרל את החשוד באמצעות אקדח טייזר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חבלני המשטרה שהגיעו לזירת האירוע


בסרטון ממצלמת הגוף של השוטרים שפורסם בפייסבוק, ניתן לראות את השוטרים צועקים אל עבר גרינווד להשתטח. החשוד התיישב וסירב להרים ידיים כפי שהורו לו השוטרים, עובדה שאילצה אותם להשתמש באקדח הטייזר. לאחר החשמול, ניתן לשמוע את גרינווד זועק ומתחנן: "אני רק רוצה לצאת מפה. אני ערום, אלך לכלא. אלך לאן שתרצו, רק תוציאו אותי מפה", אמר החשוד. הרשויות בשדה התעופה נאלצו לפנות את הטרמינל מכל נוסעיו ועובדיו בזמן שערכו חיפושים נוספים בעזרת חבלים וכלבי חיפוש. המשטרה מסרה כי לא נמצא דבר העלול לסכן את הנוסעים.




גרינווד כמובן נעצר, והוא צפוי לעמוד לדין במספר אשמות, ביניהן: הסגת גבול, דיווח שווא על פצצה, התנהגות עבריינית והתנגדות למעצר. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE