הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אין עסקה: זירוקס ביטלה את מיזוגה עם פוג'יפילם
המיזוג עלה על שרטון בעקבות פערים גדולים בדיווחי פוג'יפילם; המשקיעים אייקן ודיזן קיבלו פיצוי כספי ויעזבו, החברה מסתכלת קדימה: "נבחן את כל האפשרויות החלופיות"

חברת זירוקס (Xerox) הודיעה אתמול (ראשון) כי היא עתידה לבטל את תוכנית המיזוג עם חברת פוג'יפילם (Fujifilm), ואף הגיעה לסיכום על גובה הפיצוי לשני המשקיעים הגדולים, קארל אייקן ודרווין דיזן. בחברה פירטו לגבי הפיצויים ואמרו שמדובר בפתרון של סכסוך שעלה בפגישה השנתית של משקיעיה. כעת תנסה זירוקס, שמינתה חמישה חברים חדשים לועדת הניהול, לנהל מו"מ בשנית עם פוג'יפלד, במטרה להגיע להסדר טוב יותר שיוביל למיזוג עתידי. בחברה ציינו כי חילוקי הדעות בין אייקן ודיזן, שכל אחד מחזיק ב-15% ממניות החברה, הם שגרמו לביטול המיזוג, וזאת לאחר שחשו כי העסקה לא משקפת בצורה נכונה את שוויה של זירוקס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



כעת, לאחר שפיצו את שני המשקיעים הגדולים, תוכל החברה להמשיך ולהביט קדימה: "חברת זירוקס הייתה נראית בדרכה הבטוחה למכירה", מסרו בחברה, ואף הוסיפו כי ועדת הניהול של החברה תתכנס בקרוב "על מנת לבחון את כל החלופות האפשריות". עוד פירטו בחברה כי הם החליטו לבטל את המיזוג כי חברת פוג'יפילם לא סיפקה את כל המידע הפיננסי שלה עד המועד שנקבע, ה-15 באפריל. בנוסף, בזירוקס הדגישו כי ישנה "סטייה מהותית" בענייני תצהירי המס שסיפקה חברת פוג'פילם, עובדה נוספת שבגינה המיזוג בוטל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE