הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פריצת אבטחה ברשת צ'יליז: נגנבו פרטי אשראי
המסעדה הודיעה בסופ"ש על הפריצה, שאירעה לפני כחודשיים. נבדק החשד כי נעשה שימוש בתוכנה זדונית במחשבי המסעדה; סדר גודל הפריצה טרם פורסם, ברשת מבטיחים: "עובדים במרץ על מנת לספק פתרונות"

חברת Brinker International, בעלת רשת המסעדות "צ'יליז", הודיעה במהלך סוף השבוע כי אירעה פריצת אבטחה, ויתכן שנגנבו פרטי אשראי של לקוחותיה. הרשת טרם פרסמה את רשימת הסניפים שנפגעו, אך כן הסכימו לומר כי הפריצה התרחשה במהלך החודשים מרץ ואפריל. לא ברור אם מדובר באירוע נקודתי או פריצה מתמשכת. "אנו מביעים את התנצלותינו הכנה לאלו שהושפעו מהאירוע, ומבטיחים שאנחנו עובדים ביסודיות על מנת לפתור את בעיה זו", נאמר בהודעה שפרסמה חברת האם. עוד ציינו בחברת Brinker כי הפריצה התגלתה ביום שישי האחרון, וכעת נעשים מאמצים באמצעות מומחים על מנת לקבוע כיצד האירוע התרחש וכמה לקוחות הושפעו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת צ'יליז (צילום: וויקיקומינס)


בתום חקירה ראשונית, נראה כי הפורצים השתמשו בתוכנה זדונית (Malware), שביכולתה ליצור מאגר של כרטיסי אשראי ודביט (debit), שם בעל הכרטיס ושאר הפרטים שמודפסים על גבי הכרטיס. עוד נמסר כי הפריצה נעשתה ללקוחות שסעדו ושילמו בתוך הסניף, ולא ללקוחות אשר הזמינו באמצעות אתר החברה. "העברנו דיווח למשטרה ואנחנו נשתף איתם פעולה בצורה מלאה. "אנחנו עובדים במרץ על מנת לספק פתרונות ושירות ניטור קרדיט ללקוחותינו אשר נפגעו מהאירוע", סיכמו בחברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE