הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תאונה באיסטנבול: שני מטוסים התנגשו על הקרקע במהלך סוף השבוע
מטוס קוריאני פגע במטוס של טורקיש איירליינס, הטיסה לסיאול בוטלה; חרף שריפה שפרצה במטוס הקטן, אין נפגעים. האירוע כולו תועד באמצעות מצלמות האבטחה

אירוע בטיחות חמור התרחש בנמל התעופה הבינלאומי של איסטנבול, לאחר שמטוס פגע בחלקו האחורי של מטוס אחר. תחילת האירוע אתמול (א'), אז מטוס מסוג איירבוס A330 של החברה הקוריאנית אסיאנה איירליינס עשה את דרכו לכיוון מסלול ההמראות לקראת טיסתו הצפויה חזרה לסיאול. באותו הזמן, מטוס מסוג איירבס A321 של חברת טורקיש איירלינס עמד בשער סמוך כאשר לפתע נפגע מהמטוס הקוריאני. בתיעוד האירוע ניתן לראות את המטוס הענק נע מאחורי המטוס הטורקי כאשר לפתע הכנף הימני הקוריאני פוגע בחלקו האחורי. הרשויות בנמל התעופה "אטטורק" מסרו כי איש לא נפגע באירוע, אך הפגיעה גרמה לשריפה קלה במטוס הקטן.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס חברת אסיאנה איירליינס


הטיסה לסיאול בוטלה וכל הנוסעים הועברו למלונות בעיר, כך על פי דובר חברת אסיאנה איירליינס. לא ברור באיזה שלב המטוס הטורקי היה בעת הפגיעה, שכן לא ידוע כעת אם היו נוסעים או אנשי צוות שנכחו במקום בזמן הפגיעה. כזכור, חברת אסיאנה איירליינס הינה אחת מחברות התעופה הגדולות באסיה, משם טסה החברה ליעדים רבים ברחבי העולם, לרבות לוס אנג'לס, ניו יורק, מיאמי וסן פרנסיסקו. לפני כחמש שנים התרחש אירוע קשה בנמל התעופה בסן פרנסיסקו, אז נהרגו 3 נוסעים בעת נחיתת טיסה אסיאנה 214 מסיאול. בחקירת האירוע גילו כי האשמה נפלה על הטייסים, שכן הם סמכו יתר על המידה על המערכות האוטומטיות בתא הטייס. הם התעלמו מהתרעות על מהירות וגובה נמוך, וכתוצאה המטוס התרסק מטרים ספורים לפני הגעתו למסלול הנחיתה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE