הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המלאך לובשת פראדה: העורכת הכל יכולה של ווג, אנה ווינטור, החליטה לעזור לפרודתו של הארווי ויינשטיין
ווינטור: "אני משוכנעת לגמרי שלג'ורג'ינה לא היה כל מושג על התנהגותו של בעלה. להאשים אותה על זה, כפי שעושים יותר מדי אנשים בעידן הדיגיטלי הגלדיאטורי שלנו, הינו טעות. אני מאמינה שאין אדם אחראי למעשיו של בן זוגו. מה שגורג'ינה צריכה לקבל הוא את החמלה וההבנה שלנו"

העורכת הראשית של ווג, אנה ווינטור, יצאה בקמפיין שמטרתו לסייע בקריירה המדשדשת של מעצבת האופנה, ג'ורג'ינה צ'פמן. הקריירה של צ'פמן נהרסה בעקבות הגילויים על ההטרדות המיניות של בעלה, הארווי ויינשטיין.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ווינטור: "אני מאמינה שאין אדם אחראי למעשיו של בן זוגו" (בצילום: ווינטור וצ'פמן)

בערב הגאלה של מוזיאון המטרופוליטין, שבניו יורק, הגיעה סקרלט ג'והנסון לבושה בגלימה של מרצ'סה, קו האופנה אותו פתחה צ'פמן יחד עם המעצבת, קרן קרייג. מקורבים מספרים, כי היתה זו ווינטור שתזמרה על המהלך ושכנעה את ג'והנסון ללבוש את הגלימה המרשימה על השטיח האדום.

לאחר מכן, הופיעה ווינטור בתכנית הלילה המאוחרת של סטיבן קולבר וסיפרה: "ג'ורג'ינה היא מעצבת מבריקה ואני לא חושבת שיש להאשים אותה בהתנהגותו של בעלה".

לדברי איש מקצוע בתעשיית האופנה, "אנה רוצה שג'ורג'ינה תחזור לזירת המשחק. הן חברות מאז 2004 והיא תמיד היתה בשורה הראשונה של התצוגה של מרצ'סה".

בהמשך לכך, פרסם המגזין ווג את דבר העורכת של ווינטור לגיליון יוני, וגם ראיון עם צ'פמן. בדבר העורכת נכתב: "אני משוכנעת לגמרי שלג'ורג'ינה לא היה כל מושג על התנהגותו של בעלה. להאשים אותה על זה, כפי שעושים יותר מדי אנשים בעידן הדיגיטלי הגלדיאטורי שלנו, הינו טעות. אני מאמינה שאין אדם אחראי למעשיו של בן זוגו. מה שגורג'ינה צריכה לקבל הוא את החמלה וההבנה שלנו".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE