הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיתוף פעולה מוסיקלי: ג'יימס טיילור ושריל קרואו בהופעה בהוליווד בול
כדאי לכם להכין ציוד לפיקניק, כי את ההופעה הזאת לא תרצו לפספס. הזמר הוותיק שכבר ידע עליות ומורדות בקריירה שלו בדואט עם שריל קרואו המוכרת לדור הצעיר יותר

בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד מוסיקאים משתפים פעולה עם מוסיקאים אחרים למרות שאין ביניהם שום קשר מוסיקלי. הבאים בתור - ג'יימס טיילור ושריל קרואו.
טיילור התפרסם בשנות ה-70 בזכות שירים כמו How sweet it is to be loved by you, חידוש לשירו של מרווין גיי, ו-You’ve got a friend, שיר שהיה הגרסה שלו לשיר ששרה קרול קינג. בזכות השיר הזה הוא הגיע פעם אחת בלבד אל הפסגה במצעד הסינגלים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיילור וקרואו. שילוב מפתיע


במהלך הקריירה שלו הגיע טיילור 11 פעמים אל עשרת שירי המצעד הראשונים. זוכה הגראמי ידע גם תקופות שפל בגלל התמכרות לסמים. לפני שלוש שנים זכה הזמר הוותיק לקאמבק מדהים עם צאת אלבומו ה-17, בשמו Before the World ובו חומר מקורי חדש עליו עבד 13 שנים. האלבום מכר יותר ממאה אלף עותקים, זמן קצר לאחר צאתו. אלבום האולפן הקודם שלו "דרך אוקטובר" הגיע אמנם למקום הרביעי, אבל מכר הרבה יותר בשבוע צאתו: 154 אלף עותקים.

קרואו, זמרת קאנטרי ובלוז הוציאה שישה אלבומי סולו מצליחים ולהיטים כ-All I wanna do. היא הספיקה לשתף פעולה במהלך הקריירה שלה עם כמה אמנים ידועים ובהם ווילי נלסון. ב-2010 יצא אלבום האולפן השביעי שלה "100 מיילים מממפיס" המושפע מצלילי סול ובלוז עליהם גדלה שריל. האלבום מכיל 12 שירים וכולל שיתופי פעולה עם קית' ריצ'רדס (רולינג סטונס) וג'סטין טימברליק.


כדאי להגיע עם פינוקים ועם משהו חם ללבוש


וכמו תמיד בהופעות בהוליווד בול, מומלץ להגיע עם סלסלת פיקניק, משהו חם כי קריר בלילה מתחת לכיפת השמים ומחצלת ישיבה.

תאריך: 31 במאי בשעה: 7 בערב
לכרטיסים: hollywoodbowl.com



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE