הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוועה באינדיאנה: הזמינה את השכנים למנגל מבשרו של קורבנה
המשטרה באינדיאנה סבורה כי קלי קוקרן, שרצחה ובישלה את מאהבה ובנוסף רצחה את בעלה, מעורבת בעוד תשעה מקרי רצח; אחיה: "חושש כי היא רוצחת סדרתית". בקרוב תשודר סדרה חדשה ובה טענות כי בישלה את גופת הנרצח והגישה אותו למאכל

חוקרים במשטרת אינדיאנה חושדים כי קלי קוקרן, אישה שכבר הורשעה ברצח שני גברים, עומדת מאחורי תשעה מקרי רצח נוספים. רק בחודש אפריל האחרון, קוקרן בת ה-34 נידונה ל-65 שנות מאסר לאחר שהודתה ברצח בעלה ג'ייסון. עונש מאסר זה מתווסף לעונש מאסר עולם שקיבלה בעקבות רציחתו וביתורו של כריס רייגן בשנת 2014. כעת נבדק החשד כי קוקרן מעורבת במקרי רצח נוספים שאירעו באזור, וזאת בעקבות עדויות של בני משפחתה אשר התראיינו לתוכנית "Dead North", סדרה דוקומנטרית שתשודר בסוף החודש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלי קוקרן, האישה החשודה כי הגישה את גופתה המאהב למאכל


חבריה וקרובי משפחתה אף סיפרו כי לאחר ביתורו של רייגן, קוקרן צלתה את גופתו על מנגל והגישה אותו כמאכל לשכנים. מפקדת משטרת איירון ריבר (Iron River), לאורה פריזו, ראיינה את קוקרן ואת בעלה זמן קצר לאחר העלמותו של רייגן. היא גילתה כי קוקרן ניהל עימו רומן, אך איבדה כל קצת חוט כאשר נפטר ג'ייסון קוקרן בתחילת שנת 2016, בעקבות מה שהיה נראה כמו מנת יתר של הרואין. לאחר שנעצרה, קוקרן הודתה בכך שהיא הזריקה אותו עם כמות קטלנית של הסם.

בהמשך, קוקרן הודתה שהצליחה לפתות את רייגן אל ביתה, שם ירתה בו ואז בתרה את גופתו. האישה טענה כי היא ובעלה הבטיחו אחד לשניה כי הם יהרגו כל אדם המעורב ברומן עם בני הזוג. אך החוקרים סבורים כי קוקרן כעסה על בעלה ורצחה אותו כנקמה על רצח רייגן. כאמור, בשנה שעברה היא נשלחה למאסר עולם בעקבות רצח רייגן, ובחודש שעבר התווספו 65 שנים למאסרה. בתוכנית Dead River, מספר אחיה של קוקרן על החשש כי אחותו היא רוצחת סדרתית, ואף העלה את נושא הגשת הגופה לאכילה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE