הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המרכז הרפואי גלובל בסנטה אנה נסגר לשלוש שעות בעקבות דיווח על חמוש במקום
בשעה 08:15 הגיעה לבית החולים שיחה מאיימת מטלפון נייד בשטח המרכז הרפואי עצמו. כתוצאה הושם בית החולים בסגר, טאסטין אבניו שעליו יושב המרכז נסגר לאורך 17 בלוקים, וגם כוחות שריף וכיבוי הגיעו למקום וביצעו סריקה יסודית, קומה אחר קומה, עד שהושמעה צפירת הרגעה. כעת סורקים את מצלמות האבטחה לברר מי המטלפן ששיבש לאלפים את החיים

לאחר שלוש שעות של פאניקה, הוסר ההסגר שהוטל על בית החולים "גלובל מדיקל סנטר" בסנטה אנה הבוקר, בעת שהרשויות חקרו דיווח על אדם חמוש בשטח בית החולים. השוטרים הגיעו למבנה, הממוקם בשד' טסטין בעיר, לאחר שלמדו כי בבית החולים התקבל דיווח על אדם חמוש שמסתובב במקום, כך נמסר ממשטרת סנטה אנה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוקחים את העניין ברצינות.



השיחה, שככל הנראה כללה סוג כלשהו של איום, הגיעה מטלפון נייד בתוך מבנה בית החולים. השיחה הגיעה בסביבות השעה 8:15 בבוקר, שעון החוף המערבי. המשטרה סרקה את בית החולים בשיטתיות קומה אחר קומה, בחיפוש אחר אדם חמוש. אולם לא מצאה יורה או סימני ירי, ונתנה אישור לפתוח מחדש את בית החולים לעסקי הצלת החיים. "אנחנו מתייחסים לכל המקרים הללו כמקרים אמיתיים", אמר. "אם זו סתם מתיחה או לא - את זה אנחנו עוד לא יודעים", אמר דובר המשטרה.

סמוך לשעה 1:00 בצהריים הסתיימה הפעילות משטרתית הענפה במקום. מספר ניידות חנו בפתח בית החולים כאשר מכבי האש וכוחות המשטרה הגיעו למקום. שד' טאסטין נסגר בין הרחובות 1-17 בזמן שהחקירה התבצעה. המשטרה צייצה על החסימה ב"טוויטר", וזאת על מנת ליידע את ציבור הנהגים שייסעו בדרכים חלופיות. כעת בודקים כוחות המשטרה במחוז אורנג' את סרטי מצלמות האבטחה בבית החולים, בניסיון לעמוד על זהותו של המטלפן שגרם לבהלה, השבית בית חולים אזורי חשוב ואף שיבש את חייהם של אלפים בפרברי לוס אנג'לס. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE