הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השירות החשאי אסר על מלאניה לקבל פרחים בחדרה
הגברת הראשונה של ארה"ב מתאוששת מניתוח הכליות שעברה אתמול. הנשיא צייץ ש"מצבה ממש טוב" והודה לרופאי המרכז הרפואי הצבאי וולטר ריד על "עבודתם המדהימה". האיסור על הפרחים הוטל מסיבות ביטחוניות, שלמרבה המזל לא חלו על ביקורו של טראמפ אצל רעייתו, מספר שעות לאחר הניתוח

אם אתם תומכים נלהבים של הנשיא דונלד טראמפ, או לחילופין חובבי כתבי עת איכותיים לגברים כמו מקסים (או בלייזר הישראלי), וחשבתם להזמין משלוח פרחים לעודד את הגברת הראשונה של ארה"ב בהחלמתה מניתוח הכליות שעברה - עזבו. היא לא תזכה לקבל אותם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחייכת גם בלי פרחים. (צילום: AFP)



על מלאניה טראמפ נאסר לקבל פרחים בחדר ההתאוששות בבית החולים הצבאי וולטר ריד (לשעבר בת'סדה) "מסיבות ביטחון". כך אישרה דוברתה סטפני גרישם היום. הנשיא טראמפ הקדיש לרעייתו המחלימה משפט במהלך נאום לכבוד שוטרים שנפלו במילוי תפקידם מחוץ לבניין הקפיטול. "מלאניה בבית חולים. מצבה ממש טוב. היא צופה בנו כרגע", אמר הנשיא. "ואני רוצה להודות לרופאים המדהימים במרכז הרפואי וולטר ריד. הם עשו עבודה מדהימה, אז תודה להם. מלאניה שולחת את אהבתה".

מוקדם יותר צייץ הנשיא ש"מצבה ממש טוב" וכי אם בנו הצעיר בארון תעזוב את בית החולים תוך יומיים או שלושה. "תודה לכולכם על כל האהבה" חתם ציוץ רגוע מבחינתו. הנשיא נותר בבית הלבן בזמן שאשתו עברה את הניתוח, בכדי למנוע המולה תקשורתית בבית החולים, אולם ביקר את רעייתו מאוחר יותר אתמול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE