הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ ג'וניור ממשיך להתחמק מתשובות בנוגע למעורבות רוסית בבחירות
בנו של נשיא ארה"ב סיפר לוועדה של הסנאט כי הוא לא זוכר אם אי פעם סיפר לאביו על הפגישה שהייתה אמורה לעסוק במידע מפליל על הילארי קלינטון. טראמפ ג'וניור התעקש שהפגישה בסופו של דבר כלל לא עסקה בקלינטון, אלא באימוץ ילדים רוסים, לכעסם של כל המשתתפים המקורבים לטראמפ, כולל חתנו ג'ארד קושנר.

דונאלד טראמפ ג'וניור, בנו של נשיא ארה"ב, טען בפני וועדה של הסנאט כי הוא לא זוכר אם אי פעם דיבר עם אביו בנוגע לחקירה הפדרלית המתנהלת בנוגע למעורבות רוסית בבחירות 2016, כך מתברר היום עם פרסום עדותו. העדות של טראמפ ג'וניור, בנוסף לאלו של שבעת האנשים הנוספים שהשתתפו גם הם בפגישה בטראמפ טאוור ב-9 ביוני 2016, בה על פי החשד קיווה בנו של הנשיא לקבל מידע מפליל על המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילארי קלינטון, הותרו היום לפרסום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דונלד טראמפ ג'וניור טען כי הוא לא זוכר אם אי פעם סיפר לאביו הנשיא על פגישתו עם גורמים רוסיים.


טראמפ נשאל במהלך העדות האם הוא ואביו אי פעם דיברו על החקירה שמנהל התובע המיוחד רוברט מולר, לשעבר ראש ה-FBI, בנוגע למעורבות אפשרית של רוסיה במערכת הבחירות, חקירה אותה מכנה הנשיא "ציד מכשפות". 

"לא, עד כמה שאני זוכר", ענה טראמפ ג'וניור. הוא גם טען כי הוא לא חשב שעשה דבר פסול בכך שהסכים לפגישה לאחר שנאמר לו כי ממשלת רוסיה מנסה לעזור לאביו להיכנס לבית הלבן וכי היא מחזיקה במידע שיכול לפגוע בקלינטון.

"לא חשבתי שלהקשיב למישהו עם אינפורמציה רלוונטית להתאמה ולאופי של מועמדת לנשיאות זה עניין", הוא סיפר.  

האם הנשיא אכן ידע על הפגישה של בנו עם נציגים רוסים היא אחת השאלות המרכזיות בחקירה שמנהל מולר. בסוף השבוע האחרון נודע כי מולר גם בודק את התרומות לוועדת ההשבעה של הנשיא (הוועדה המארגנת ומממנת את חגיגות ההשבעה השונות של נשיא נבחר). בין התורמים הספציפיים אותם חוקר מולר נמנה אנדרו אינטרייטר, מנכ"ל חברת ההשקעות קולומבוס נובה. זוהי חברה אמריקאית, אך יש לה קשרים עמוקים והדוקים לאוליגארך הרוסי ויקטור ויקסלברג. קולומבוס נובה היא אחת החברות ששילמו לפרקליטו האישי של הנשיא, מייקל כהן, תמורת "ייעוץ" שכלל בעיקר גישה לאוזנו של הנשיא.


האם הנשיא אכן ידע על הפגישה של בנו עם נציגים רוסים היא אחת השאלות המרכזיות בחקירה שמנהל רוברט מולר, לשעבר ראש ה-FBI.

וקסלברג הזרים חצי מיליון דולר לחשבונה של חברת הקש שהקים כהן לצורך טיפול בכל מיני בעיות לא נעימות של טראמפ - וזאת זמן קצר לאחר שכהן שילם 130 אלף דולר לשחקנית הפורנו סטפני קליפורד ("סטורמי דניאלס") כדי שלא תספר על המפגש המיני שלה עם הנשיא-לעתיד טראמפ ב-2006.

טראמפ ג'וניור התעקש שהפגישה בסופו של דבר כלל לא עסקה בקלינטון, אלא באימוץ ילדים רוסים, לכעסם של כל המשתתפים המקורבים לטראמפ, כולל חתנו ג'ארד קושנר. 

"הציבור יכול כעת לראות שבמשך למעלה מחמש שעות עניתי לוועדה על כל שאלה שנשאלתי בצורה כנה וישירה", אמר היום טראמפ ג'וניור.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE