הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהר-מהר לפני שייגמר: סאות'ווסט מציעה טיסות בפחות מ-50 דולר לכל כיוון, כולל טיסות קיץ
המבצע מאפשר למעוניינים לצאת לחופשת קיץ להוזיל את העלויות. עם זאת, ישנה מגבלה אחת: המחירים הנמוכים ביותר שמוצעים במסגרת המבצע תקפים בטיסות שיוצאות בימי שלישי ורביעי

חברת התעופה, סאות'ווסט איירליינס, מורידה את מחירי הטיסות באופן יוצא דופן ומציעה טיסות בפחות מ-50 דולר לכיוון, כולל הנחות משמעותיות על טיסות בעונת הקיץ. החברה החלה מכירת חיסול שתמשך עד סוף יום שישי ה-18 במאי ותכלול טיסות מתחילת יוני ועד תחילת הסתיו, בקווי הטיסה הקצרים שמפעילה החברה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המכירה מגיעה לאחר שבחודש שעבר מת נוסע על טיסה 1308 של החברה ונרשמה ירידה במכירות

המבצע כולל גם מסלולים ארוכים יותר, כשמחיר טיסות ההמשך מחושב בהתאם ליעד. במסלולים הקצרים המחירים מתחילים ב-49 דולר לכל כיוון, כשניתן לטוס ליעדים מרוחקים יותר ב-79 דולר, 99 דולר, או 149 דולר לכל כיוון.

המכירה מגיעה לאחר שבחודש שעבר מתה נוסעת על טיסה מספר 1308 של החברה. בהמשך לפרשה נרשמה ירידה במכירות של החברה. וכעת היא מבצעת שיווק אינטנסיבי לטיסותיה, על מנת להגדיל את ההזמנות באתר האינטרנט.

המבצע מאפשר למעוניינים לצאת לחופשת קיץ להוזיל את העלויות. עם זאת, ישנה מגבלה אחת: המחירים הנמוכים ביותר שמוצעים במסגרת המבצע תקפים בטיסות שיוצאות בימי שלישי ורביעי. למרות זאת, ניתן לשלב את הטיסות במחירים המוזלים עם טיסות בימים אחרים של השבוע.  

בין הדוגמאות לטיסות מוזלות שיוצאות בימי שלישי בכיוון אחד, גם אמרילו-דאלאס לאב; פניקס-אלבקרקי; אטלנטה-ג'קסונוויל, פלורידה; נאשוויל-אטלנטה; אטלנטה-גרינוויל-ספרטנבורג; אוסטין-דאלאס לאב; בוסטון-בולטימור; בולטימור-קולומבוס, אוהיו; בויס-ספוקיין; סקרמנטו-ברבנק, קליפורניה; שרלוט-נאשוויל; שיקגו מידוויי-סינסינטי; פיטסבורג-שיקגו מידוויי; קליבלנד-מילווקי; אוקלהומה סיטי-דאלאס לאב; סנט לואיס-דה מוין; דטרויט-בולטימור; יוסטון הובי-ניו אורלינס; קנזס סיטי-מילווקי; לאס וגאס-אורנג' קאונטי, קליפורניה; סולט לייק סיטי-לאס וגאס; סנט לואיס-ליטל רוק; אוקלנד-לונג ביץ', קליפורניה; לוס אנג'לס-סן פרנסיסקו; לוס אנג'לס-רינו; פנסאקולה, פלורידה-נאשוויל; ניו אורלינס-אטלנטה; פרובידנס-וושינגטון רייגן; סן אנטוניו-יוסטון הובי; וויצ'יטה-סנט לואיס; וסן דייגו-סן חוזה, קליפורניה.

טיסות בפחות מ-50 דולר לכיוון, כולל הנחות משמעותיות על טיסות בעונת הקיץ

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE