הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איפה הכי בריא לחיות בארצות הברית: סקר חדש חשף את העיר הכי בריאה וגם את זו שהכי לא
אוקלהומה סיטי הוכרזה כעיר הלא בריאה ביותר בארצות הברית. אחרי אוקלהומה סיטי דורגו ברשימת חמשת הערים שאינן בריאות גם אינדיאנפוליס, שבאינדיאנה; לואיוויל, שבקנטקי; דטרויט, שבמישיגן; טולדו, שבאוהיו

מה מצב הבריאות של התושבים בעיר בה אתם גרים? סקר חדש חושף נתונים בתחומי בריאות ותזונה, לפיהם אוקלהומה סיטי, שבאוקלהומה, היא העיר בעלת שיעורי המחלות הגבוהים ביותר וארלינגטון, שבווירג'יניה היא המקום הבריא ביותר בארצות הברית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 העיר הבריאה ביותר בארצות הברית, ארלינגטון, וירג'יניה

בארלינגטון נמצאו שיעורי העישון הנמוכים ביותר עם דירוג גבוה בעשרות אינדיקטורים המעידים על מצב הבריאות של הקהילה. אוקלהומה סיטי תופסת את המקום הנמוך ביותר ברשימה והיא מדורגת כעיר הלא-בריאה ביותר בארצות הברית.

מנתוני הסקר עולה, כי כשמדובר בענייני בריאות יש למיקום השפעה משמעותית. מדד הכושר של ארצות הברית לשנת 2018 מצביע על אוקלהומה סיטי כמקום הגרוע ביותר מבחינה בריאותית עם שיעורי עישון גבוהים, מספר המקרים הגבוה ביותר של מחלות כרוניות, צריכה גבוהה של תזונה שאינה בריאה ונגישות נמוכה לפארקים ולתחבורה ציבורית. אחרי אוקלהומה סיטי דורגו ברשימת חמשת הערים שאינן בריאות גם אינדיאנפוליס, שבאינדיאנה; לואיוויל, שבקנטקי; דטרויט, שבמישיגן; טולדו, שבאוהיו.

הסקר הכתיר את ארלינגטון, וירג'יניה, כעיר הבריאה ביותר בארצות הברית בעיקר בשל שיעורי העישון הנמוכים ביותר ובשל הנגישות הגבוהה לפארקים ולמתקני בריאות אחרים. את חמשת המקומות הראשונים ברשימת הערים הבריאות ביותר בארצות הברית, תופסות מיניאפוליס, מינסוטה; וושינגטון; מדיסון, ויסקונסין; ופורטלנד, אורגון.

על מנת לגבש את נתוני הסקר בוצעה השוואה בין 100 הערים הגדולות ביותר בארצות הברית. ההשוואה התבססה על 33 אינדיקטורים, בהם גם התנהגות בריאותית, מחלות כרוניות ותשתיות קהילתיות. בעבר, השווה המחקר בין 50 ערים בלבד.

ההשוואה התבססה על 33 אינדיקטורים, בהם גם התנהגות בריאותית, מחלות כרוניות ותשתיות קהילתיות

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE