הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ורדן בלפורט נדרש לבוא לדיון בבית משפט בניסיון להוציא ממנו פיצויים נוספים לקורבנותיו
הברוקר שהתפרסם בסרט "הזאב מוול סטריט" הצליח לעורר את קנאת הרשויות, וכעת נעשה ניסיון להוציא ממנו עוד כספים. עורכת דינו דוחה את הטענות. בשנה שעברה פורסם כי הוא חי בבית יוקרה ונוהג במרצדס

ה"זאב מוול סטריט", ג'ורדן בלפורט, עומד בפני טענות קשות של הרשויות שמעוניינות בפיצוי גדול יותר שלו לקורבנותיו במרמה הידועה לשמצה שהובילה בין השאר גם ליצירת הסרט על חייו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יאלץ לחשוף את הכנסותיו מאז 2006. ג'ורדן בלפורט


בלפורט, ברוקר שגולם על ידי לאונרדו דיקפריו בסרט "הזאב מוול סטריט" של מרטין סקורסזה בשנת 2013, יאלץ להעיד ולחשוף את ההכנסות שלו לאחר ששופטת פדרלי אמרה השבוע כי הוא צריך לנקות מעצמו את 97 מיליון הדולרים פיצויים שלא שולמו. כך דיווח הניו יורק פוסט.

"אני רוצה לבחון דרכים להוציא עוד מהכספים שהוא חייב", אמרה השופטת מברוקלין אן דונלי. "זו לא תמונה יפה - שבה הוא לוקח את כל הכסף בטענה שהוא זקוק לו כדי לתמוך במשפחתו". עורכת דינו של בלפורט הסכימה לתשאול שבו יידרש לענות על הכנסותיו מאז שנת 2006.

בלפורט ריצה 22 חודשי מאסר בין השנים 2002 ו-2006 בשל מעשי מרמה בגובה של 200 מיליון דולר. הוא נדרש לשלם חזרה 110 מיליון דולר מכספו. עם זאת, מסמכים שהוגשו לבית המשפט מלמדים כי הוא שמר לעצמו כתשעה מיליון דולרים שהרוויח מהרצאות בין השנים 2013 ו-2015.

התביעה מאמינה כי הוא הרוויח כספים גם ממכירת ספריו, שהפכו לפופולריים בעקבות הסרט שמתאר את עלייתו ונפילתו של הברוקר המפוקפק. "נראה כאילו יש לו קצת כסף", אמרה השופטת, "הוא ייאלץ לבוא לכאן כדי שנוכל להבין מה קורה".


לאונרדו דיקפריו בתפקיד בלפורט בסרט "הזאב מוול סטריט"


שרון כהן לוין, עורכת הדין של בלפורט, דחתה את הטענות ואמרה כי לבלפורט, שמגדל את שני בניו מאשתו השניה, אין עוד כסף בשלב זה.

בשנה שעברה דיווח הפוסט כי בלפורט מתגורר בבית יוקרה בחוף מנהטן, קליפורניה. עוד דווח כי הוא נוהג במרצדס ולומד טניס מג'ף טראנגו, כוכב טניס לשעבר. "במשך השנתיים האחרונות עסקתי בכתיבה ופחות בנאומים, כך שההכנסות היו די גרועות", אמר בלפורט בזמנו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE