הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שינוי מדיניות: תחרות "מיס אמריקה" תנוהל על ידי נשים בלבד ומלכות יופי בעבר
בעקבות שערוריית המיילים המעליבים על משתתפות בתחרות, שגרם להתפטרות ההנהלה הבכירה בארגון, טריו נשי של זוכות לשעבר ינהל את התחרות היוקרתית

לראשונה בהיסטוריה: תחרות "מיס אמריקה" תנוהל על ידי נשים בלבד ומלכות יופי בעבר

בפעם הראשונה בהיסטוריה, תחרות מיס אמריקה תנוהל כולה בידי נשים - וכולן זוכות עבר בתחרויות יופי. רג'ינה הופר מונתה לנשיאה ויו"ר של ארגון מיס אמריקה, ומרג'ורי וינסנט-טריפ מונתה ליו"ר חבר הנאמנים של קרן מיס אמריקה, כך הודיעו המארגנים. עם מינוייהן, השתיים יצטרפו לגרטשן קרלסון, שמונתה ליו"ר חבר הנאמנים של הנהלת ארגון מיס אמריקה בדצמבר. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סאבי שילדס מוכתרת למיס אמריקה. בארגון רוצים לצעוד לעידן חדש של העצמה. צילום:  Judy Eddy/WENN.com


הטריו הנשי נטל את ההובלה לאחר שמנהיגי ארגון מיס אמריקה התפטרו בדצמבר לאחר דיווח ב"האפינגטון פוסט" שחשף כי מנהלים ועובדים בארגון שלחו מיילים מזלזלים על מתחרות בתחרות היופי, כולל התייחסויות למשקלן ולחיי המין שלהן. יו"ר ארגון מיס אמריקה סאם האסקל, הנשיא ג'וש רנדל ונשיא הדירקטוריון לין ווידנר התפטרו כולם מתפקידיהם בעקבות הסערה שפרצה לאחר חשיפת המיילים המעליבים.


בהצהרה על המנהיגות החדשות, נאמר כי הצוות הכל-נשי שינהיג את הארגון מסמן עידן חדש עבורו. "ההצטרפות של צוות המנהיגות הנשי מסמל את בואם של שינויים שיעצבו מחדש את כל הארגון, ויובילו אותו לעידן חדש של קדמה, הכלה והעצמה", נאמר בהודעת הארגון.


רג'ינה הופר. מונתה לנשיאת ויו"ר ארגון מיס אמריקה. צילום: גטי אימג'ס



יש לציין כי כל השלוש הן זוכות בתחרויות שאורגנו על ידי ארגון מיס אמריקה. הופר הייתה מיס ארקנסו ב-1983, וינסנט-טריפ נבחרה למיס אמריקה ב-1991 וגרטשן קרלסון נבחרה למיס אמריקה ב-1989.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE