הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנהטן: אחים מאריזונה נעצרו בחשד להונאת ענק של 23 מיליון דולר
האחים וויליאם ורוברט טיראני מואשמים בגיוס תרומות לכאורה לקמפיינים פוליטיים, בלא פחות מ-9 הונאות שונות. הם הקפידו שמרבית התרומות לא יעברו את ה-200 דולר

הרשיות הפדרליות במנהטן עצרו שני אחים מאריזונה בחשד שגייסו במרמה 23 מיליון דולר במרמה מאזרחים אמריקאים., האחים הטעו את התורמים לחשוב שהם מתרימים לקמפיינים פוליטיים, שלא היו ולא נבראו, ובזבזו את הכסף בעצמם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ערימת שטרות. האחים הקפידו לגייס סכומים קטנים בכל פעם. צילום: חופשי


וויליאם טיראני (46) ואחיו רוברט (40) נעצרו היום בבוקר בגילברט, אריזונה ומואשמים בתשע הונאות שונות בהן גייסו את סכומי הכסף העצומים בשנים 2014-2017. פחות מאחוז אחד מהכסף, 109 אלף דולר ליתר דיוק, נתרם באמת למועמדים פוליטיים, טוענת התביעה.


יתר הכסף הלך ישירות לכיסי הנאשמים או כדי לממן הונאות נוספות, כך על פי התלונה שהוגשה נגד השניים. עוד נטען בתלונה כי השניים "במתכוון שידלו וקיבלו כמעט רק תרומות קטנות, בסכומים של מתחת ל-200". זאת, כדי להימנע מהצורך לחשוף את פרטי התורמים.


התובע הכללי ג'ופרי ברמן. ישוחח על המקרה במסיבת עיתונאים ראשונה מאז כניסתו לתפקיד. צילום ויקיפדיה


האחים צפויים להתייצב בפני שופט בית המשפט הפדרלי באריזונה מאוחר יותר היום. התובע הכללי של המחוז הדרומי של ניו יורק, ג'ופרי ברמן, שהציג את ההאשמות, ישוחח על המקרה בקרוב, במה שתהיה מסיבת העיתונאים הראשונה שלו מאז כניסתו לתפקיד.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE