הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטן לי משיב מלחמה: תובע מיליארד דולר בטענה שהזכויות על יצירותיו נלקחו ממנו במרמה
מחבר ספרי הקומיקס האגדי תובע את חברת הבידור POW! ואת השותפים שלו להקמתה בטענה שזייפו את חתימתו כדי לגנוב את הזכויות שלו. איפה גיבורי העל כשמתעללים בקשישים?

סטן לי, מחבר ספרי הקומיקס האגדי תובע את חברת הבידור POW!, כולל את המנכ"ל שיין דאפי וגיל צ'מפיון, אתם הקים את חברת ההפקות, על מיליארד דולר בטענה שהם רימו אותו וגרמו לו להעביר את הזכויות על שמו ודמותו או זייפו את חתימתו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משיב מלחמה. סטן לי


בשבועות האחרונים עולה שמו של לי שוב ושוב בהקשר להתעללות בקשישים ויש חשש שיש כאלו המקורבים אליו, כולל בתו, המנצלים לרעה את גילו ומצבו הבריאותי הרעוע על מנת להעשיר את חשבון הבנק שלהם.

לי החליט להחזיר מלחמה שערה, לפחות במקרה המוזכר כאן, בו מעורב הנכס היקר לו ביותר: שמו.

ולהשתלשלות העניינים: חברת POW! נמכרה לחברה סינית בשם: "קסמינג" ב-2017 אבל בזמן המשא ומתן לי טוען שהיה במצב בריאותי רעוע והתמודד עם איבוד הראיה בגלל מחלת עיניים. בנוסף, הוא היה שרוי באבל על מותה של אשתו ג'ואן.

על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, ללי לא היה שום מושג מה באמת היה רשום שם ושהיה מדובר במסירת הזכויות על שמו, דמותו וכל המשתמע מכך.

לי עוד אומר שהוא אף סירב להעניק לדיסני את הזכויות להשתמש בשמו כשהגיע להסכם של מספר מיליארדי דולרים אתם אז מדוע שיסכים לעשות זאת עכשיו?
אז עכשיו הוא תובע על מיליארד דולר ודורש לקבל את שמו בחזרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE