הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוהיו: מאסר למעסיק שקיים יחסי מין עם עובדת בת 15
הרולד פרסי חתם על עסקת הטיעון לאחר ששיכר ושכב עם הנערה, שחששה שאמה תפוטר אם תספר; סעיף האונס הוסר מכתב האישום, ביקורת על אשתו של פרסי: "ידעה, או לכל הפחות הייתה צריכה לדעת"

בית המשפט באוהיו הטיל השבוע עונש מאסר של 6 שנים על הרולד פרסי, בעל עסק לצילום מסמכים בעיר פורסט פארק, וזאת לאחר שהודה כי קיים יחסי מין עם נערה שעבדה במקום. פרסי הודה בחודש שעבר בשני הסעיפים שבהם הואשם, קיום יחסי מין עם קטינה. על פי כתב האישום, פרסי בן ה-56 קיים יחסי מין לפחות פעמיים עם קטינה בת 15, כאשר האירוע הראשוני התרחש בשלהי שנת 2013.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, הרולד פרסי


כתב האישום מגולל כיצד הסיע אותה מבית העסק, Corporate Document Solutions, למשחק הוקי בעיר סינסנטי. פרסי קיבל את רשותה של אמה לקחת אותה למשחק, ובהמשך מתואר כיצד רכש לה אלכוהול מספר פעמים בזמן המשחק, כאשר לאחריו השניים קיימו יחסי מין בתוך מכוניתו. הצעירה טוענת שהייתה שתויה בעת המעשה, דבר שגרם לכך שתחילה הואשם פרסי באונס. האשמות הללו הורדו מכתב האישום במסגרת עסקת הטיעון

הנערה המשיכה לעבוד בעבור פרסי בשל החשש כי אמה, שגם הועסקה במקום ע"י פרסי, תאבד את משרתה. כתב האישום תיאר כיצד בראשית שנת 2014, מספר חודשים לאחר האירוע הראשוני, פרסי ניצל את פחדיה של הנערה ופיתה אותה לחלקה האחורי של החנות, שבה דר. שם קיימו יחסי מין שלא בהסכמה, לטענת הנערה. גם במקרה זה סעיף האונס הוצא מן כתב האישום כחלק מעסקת הטיעון. 

בתילת 2018 הגיעו הצדדים לסיכום על פיצוי כספי של 65 אלף דולר, אולם עורכי דינה של הנערה הגישו על כך ערעור בטענה כי גובה הפיצוי לא סוכם באופן סופי. בכתב האישום גם מוזכרת אשתו של פרסי, שותפה פעילה בעסק, ועליה נאמר כי "ידעה, או לכל הפחות הייתה צריכה לדעת, שבעלה השתמש בעסק כדי לגרור עובדות לתוך עולמו המלא בסטיות מיניות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE