הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא צעד חכם במיוחד: הצטלם עם אקדח שלוף ליד ניידת משטרה והעלה לפייסבוק
המשטרה בברוקלין עצרה את קלווין רודריגז לאחר שהעלה פוסט לדף הפייסבוק שלו, ובו איים על תחנת משטרה ספציפית ברובע; המשטרה פעלה מיד ועצרה אותו בתוך 24 שעות. גורם ב-NYPD: "זה יכול היה להיגמר רע מאוד"

משטרת ניו יורק עצרה אמש (א') את קלווין רודריגז בן ה-21, לאחר שהעלה פוסט בעל תוכן מאיים לעמוד הפייסבוק שלו. תחילת האירוע ביום שישי האחרון, אז צולם הצעיר ליד ניידת משטרה כאשר ברשותו אקדח. התמונה צולמה מול התחנה ה-45, תחנת המשטרה אשר ממוקמת בשד' ברקלי שבברוקלין. בכיתוב התמונה רשם הצעיר "שחורים מטומטמים דופקים את ה-45".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התמונה המפלילה של רודריגז (צילום: פייסבוק)


בתגובה, המשטרה נכנסה ישר לפעולה והחלה לחפש אחר רודריגז. הוא נעצר למחרת בהאשמת אחזקת נשק קטלני באופן לא חוקי ושליחת מסרים מאיימים. הוא לא נכנע בשלווה למשטרה, ועל כן התווספו גם התנגדות למעצר ואחזקת סם לרשימת האשמות. עוד ציינו במשטרה כי רודריגז נעצר בשלהי שנה שעברה לאחר שהחזיק ברשותו סמים. 

ב-NYPD ציינו כי ישנה עלייה בכמות אירועי השנאה נגדם, והביעו חשש ממקרים הללו: "לאור ההתרחשויות בשנתיים האחרונות, זה יכול היה להיגמר רע מאוד. לרוב האיומים ששוטרים מקבלים הם קללות מילוליות, אבל זה היה הרבה יותר אמיתי", אמר גורם במשטרה. אותו גורם אף הזכיר כי אדם עם דעות דומות לאלה של רודריגז עמד מאחורי אירוע הירי שבו נהרגו שני שוטרים בברוקלין בשנת 2014 בזמן שישבו בתוך ניידת המשטרה. זמן קצר לאחר הרצח, נעצר דוון קולי בן ה-18 בחשד כי איום שלו כנגד המשטרה ברשתות החברתיות היא זו שהסיתה את אותו הרוצח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE