הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קריפי: נשלח לכלא המעריץ האובססיבי שעקב אחרי טיילור סוויפט במשך חודשים
המעריץ, מוחמד ג'אפר, התחיל לעקוב אחרי סוויפט בדצמבר 2016, כשהגיע לרחוב בו שוכנת הדירה שלה בפרנקלין. הוא ניסה לפנות אליה שוב ושוב, וסירב לקבל "לא" כתשובה

שישה חודשי מאסר מתוכם חמישה על תנאי נגזרו על מוחמד ג'אפר (30), שעקב אחר הזמרת טיילור סוויפט. זאת, לאחר שבמשך חודשים צפה ג'פאר צפה על דירתה של הזמרת בשכונת טרייבקה, שבניו יורק, ואף הצליח להגיע לגג הבניין.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחיו מלמל לעצמו "זה מגוחך" במהלך הקראת פסק הדין. סוויפט וג'אפר

בפסיקתה אמרה שופטת בית המשפט של מנהטן, ניו יורק, לורה וורד, למעריץ האובססיבי, כי "פסק הדין שניתן כאן היום לא ניתן רק לטובתך אלא גם לטובת הציבור". השופטת אסרה על ג'אפר לבוא במגע עם טיילור סוויפט, כולל שיחות טלפון, מכתבים, אינטראקציה פנים אל פנים או דרך צד שלישי. היא גם הורתה לג'אפר להשלים את התכנית לטיפול בסמים בה הוא נתון.

בבית המשפט נכח אחיו של ג'אפר, שמלמל לעצמו "זה מגוחך" במהלך הקראת פסק הדין.

ג'אפר התחיל לעקוב אחרי סוויפט בדצמבר 2016, כשהגיע לרחוב בו שוכנת הדירה שלה בפרנקלין. הוא ניסה לפנות אליה שוב ושוב, וסירב לקבל "לא" כתשובה.

ב-6 בפברואר 2017 הצליח ג'פאר להיכנס לבניין ונתפס במצלמות האבטחה, כשהוא נמצא במסדרון מחוץ לדירת הפנטהאוז של סוויפט. לאחר מכן, נראה כשהוא על גג הבניין, במשך שעות ארוכות. חודש לאחר מכן, הצליחה משטרת ניו יורק לעצור אותו.

המעריץ האובססיבי עקב אחריה במשך חודשים, סוויפט

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE