הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפון קרוליינה: דהר לתוך מסעדה עם ואן ורצח את בתו וכלתו
טרגדיה: אדם נסע עם רכבו במתכוון לתוך מסעדה בה אכלו בני משפחתו. רוג'ר סלף, איש עסקים מהעיר דאלאס שבצפון קרוליינה, נעצר לאחר הדריסה והוכנס לתא המעצר בכלא בו עבדה בתו. הוא מואשם בשני מקרים של רצח. אשתו של סלף, בנו ונכדתו בת ה-13 נפצעו גם הם באירוע

גבר דהר עם מכוניתו לתוך מסעדה בצפון קרוליינה בה ישבה משפחתו והרג את בתו וכלתו, כך דיווחו הרשויות המקומיות ב-בסמר סיטי. 

רוג'ר סלף ישב עם משפחתו לארוחת צהריים של יום ראשון במסעדת Surf and Turf Lodge לפני שעזב את השולחן, נכנס לואן שלו שחנה בסמוך ודרס באופן קטלני את קרוביו. קייטלין סלף, בתו בת ה-26 של הנהג וסגנית השריף של מחוז גסטון, נהרגה במקום, כמו גם כלתו, אמנדה סלף, אחות במקצועה שנשואה לבנו, ג'וש סלף, שוטר במשטרת מחוז גסטון. ג'וש סלף נפצע באופן קשה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע בה רוג'ר סלף דרס למוות את בתו וכלתו.

  

רוג'ר סלף, איש עסקים מהעיר דאלאס שבצפון קרוליינה, נעצר לאחר הדריסה והוכנס לתא המעצר בכלא בו עבדה בתו. הוא מואשם בשני מקרים של רצח. אשתו של סלף ונכדתו בת ה-13 נפצעו גם הן באירוע, אך לא באופן חמור. 

דובר משטרת שרלוט-מקלנבורג, רוב טופאנו, הגדיר את הדריסה כאירוע רב נפגעים, כשחלק מהפצועים הועברו במסוקים לבתי חולים בסביבה. בסמר סיטי נמצאת כ-30 מיילים מערבית לשארלוט.

"הוא נסע עם הרכב שלו לתוך המבנה, הרג אנשים, אז זו הסיבה שעצרנו אותו באופן מיידי", הסביר ראש משטרת בסמר סיטי, תומאס אליס.


רוג'ר סלף.


כאלב מרטין, נער בן 14 שעובד במסעדה כמלצר, תיאר את האירוע בתחנת טלוויזיה מקומית. "הלכתי לעבר העמדה שלי ושמעתי רעש חזק. הצלחתי לעזור לאיש אחד פצוע אבל המצב שלו היה קשה", אמר מרטין, שסייע לפראמדיקים בכך שפינה את ההריסות. 

"זו טרגדיה גדולה", אמר אלן קלונינגר, השריף של מחוז גסטון איתו עבדה קייטלין סלף. "אני מבקש מאנשים לחשוב על המשפחה, ועל משרד השריף, כשהם מתפללים, כי אנחנו סובלים כרגע". 

משרד השריף צייץ מאוחר יותר תמונה של קייטלין וכתב כי "הלבבות שלנו שבורים" בתוספת בקשה להתפלל עבור המשפחה וגם עבור "אחיה ואחיותיה במדים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE