הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחד השפים הידועים בארה"ב, מריו בטאלי, חשוד בשני מקרי אונס
המסעדן האיטלקי הנודע שמחזיק באימפריית גסטרונומיה נמצא תחת חקירה של ה-NYPD לאחר שהוגשה כנגדו תלונה על סימום ואונס. בדיווח בתכנית "60 דקות" תיארה אישה מקרה אונס נוסף שהתרחש לטענתה ב-2005

השף האיטלקי המפורסם ואחד השפים הידועים בארה"ב, מריו בטאלי, נמצא תחת חקירה בנוגע לביצוע מעשה אונס, כך הודיעה משטרת ניו יורק. על פי ה-NYPD, באטלי מואשם שהוא אנס אישה במסעדתו בגריניץ' וילג' ב-2004 לאחר שהיא שתתה ואיבדה את הכרתה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השף הנודע מריו בטאלי חשוד בשני מקרי אונס.


האישה הגישה את התלונה בחודש מרץ של השנה. ההאשמות של אותה אישה דומות מאוד לאלו שתוארו אמש בתוכנית "60 דקות". בתכנית התחקירים סיפרה אישה אחרת כיצד השף המפורסם אנס אותה במסעדה נוספת שבבעלותו במנהטן ב-2005. בשני המקרים, בטאלי, על פי החשד, השקה את הנשים ולאחר מכן הן איבדו את הכרתן. 

במקרה שאירע על פי המתלוננת במסעדת Babbo היוקרתית של בטאלי במנהטן ב-29 בינואר, 2004, היא איבדה את הכרתה בשירותים לאחר ששתתה עם השף. כשהיא שבה להכרתה היא גילתה כי בטאלי מקיים איתה יחסי מין. המתלוננת טוענת כי היא סוממה. 

המשטרה חוקרת בשלב זה רק את האירוע שהתרחש ב-2004 כיוון שטרם התקבלה תלונה בנוגע למקרה משנת 2005 שדווח על ידי אנדרסון קופר בתכנית "60 דקות". האישה טענה בראיון לתכנית הטלוויזיה כי היא פגשה את המסעדן במסיבה ולאחר ששתתה כוס יין היא התעלפה. היא סיפרה שהיא התעוררה על הרצפה עם שאריות זרע על שמלתה. האישה סיפרה שהיא דיברה עם חוקרת של ה-NYPD, אך לא הגישה תלונה. 


מסעדת Babbo הנמצאת בבעלותו של מריו בטאלי.


בטאלי מחזיק באחת מאימפריות הגסטרונומיה הגדולות בעולם עם מעל ל-20 עסקים השייכים לחברה שלו המשותפת עם איש העסקים ג'ו בסטיאניץ', כולל בעלות חלקית על קניון האוכל האיטלקי המפורסם במנהטן Eataly. בנוסף למסעדת Babbo, הוא גם מחזיק את Del Posto בניו יורק, שלכל אחת מהן כוכב מישלן. המחזור של החברה מוערך בכ-250 מיליון דולר בשנה.

בחודש דצמבר האחרון, בטאלי, שגם הגיש בעבר תכנית בישול ברשת ABC, הואשם על ידי ארבע נשים שונות בהטרדה מינית במספר אירועים שקרו במהלך שני העשורים האחרונים. "אני מתנצל בפני כל האנשים שפגעתי בהם", כתב בטאלי בהצהרה בעקבות אותן תלונות, "למרות שלא נחשפו בפניי זהויות האנשים שמתלוננים עלי, רוב ההתנהגויות המתוארות תואמות את הדרכים בהן התנהלתי בעבר, זו התנהגות פסולה ואין לה תירוצים. אני לוקח אחריות מלאה ומצטער על הכאב שנגרם, ההשפלה או חוסר הנוחות שגרמתי לקולגות שלי, לעובדים, ללקוחות, לחברים ומשפחה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE